شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

تولید بخش‌های یدکی کامیون‌های مرسدس بنز با استفاده از پرینتر ۳ بعدی

تولید بخش‌های یدکی کامیون‌های مرسدس بنز با استفاده از پرینتر ۳ بعدی

تازه ترین تولید بخش‌های یدکی برای کامیون‌های مرسدس بنز از جنس فلزات به وسیله پرینتر ۳ بعدی

  • نسخه‌های فلزات قدرتمند با کیفیت قطعات اصلی برای اولین بار
  • ساختارهای فلزی پیچیده و مقاوم به حرارت با کارکرد عالی و کامل
  • تامین اجزای ۳ بعدی برای قسمت‌های یدک ، بخش‌های ویژه ، سری‌های محدود و خودروهای کلاسیک
  • تولیدات بخش‌های فلزی مستقیما از داده‌های دیجیتال ذخیره شده، هزینه ابزارهای ویژه و هزینه‌‎های انبار و جابجایی را کاهش می‌دهد
  • اولین جزء فلزی تولیدشده توسط این پرینتر سه بعدی، پوشش ترموستاتی بسیار مقاوم برای کامیون‌ها و سری Unimog نسبت به سری‌های قدیمی‌تر مرسدس بنز می‌باشد

شعبه مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان، تولیدات پرینتر سه بعدی را به یک مرحله فراتر برده‌ است. اولین سری این تولیدات که بخش‌های یدکی فلزی و پوشش ترموستاتی برای کامیون‌ها و سری Unimog از تولیدات سری‌های قبلی است، هم اکنون تمام تست‌های دقیق و سخت‌گیرانه ایمنی مرسدس بنز را به خوبی طی کرده و اکنون جشن اولین نمایش آن می‌باشد.

این بدین معنا می‌باشد که کامیون‌های مرسدس بنز اکنون پیشگام تکنولوژی در فرایند تولید بخش‎های فلزی از جدیدترین فناوری دنیا یعنی تولید با پرینتر ۳ بعدی می‌باشند.

تولید بخش‌های یدکی کامیون‌های مرسدس بنز با استفاده از پرینتر ۳ بعدی2

قسمتی از گفته‌های Andreas Deuschle ، رئیس بازاریابی و گرداننده‌ی  بخش خدمات مشتری و محصولات در بخش کامیون‌های مرسدس بنز می‌گوید:

«با معرفی تکنولوژی تولید فلزی با پرینتر ۳ بعدی (در بنز)، بخش کامیون‌های مرسدس بنز پیشگام بودنش را در میان تمام سازندگان دارای شهرت خودروها در جهان محکم کرده است. ما اطمینان دادیم که همان کارآمدی ، قابلیت اطمینان ، دوام و صرف اقتصادی و هزینه که در روش‌های تولید معمول وجود دارد در تولید ۳ بعدی فلز وجود داشته باشد.»

در بخش خدمات مشتری و محصولات کامیون‌های شرکت مرسدس بنز، تولید خودکار با استفاده از پرینتر ۳ بعدی شروع به رشد موفقیت‌آمیزی در گروه تولیدی برای خدمات پس از فروش و تعویض قطعات یک سال گذشته، داشته است.

از آن زمان بخش خدمات مشتری و محصولات همکاری نزدیکی با بخش تحقیقات در Daimler AG داشته است تا به طور ثابتی رشد و گسترش استفاده از تولید سه بعدی در فرایند تولید محصولات پلاستیکی داشته باشند. پرینت ۳ بعدی اجزای پلاستیکی با کیفیت بالا، اکنون به عنوان یک روش جدید تولید، با موفقیت جایگاهش را تثبیت کرده است و به طور ویژه، مناسب تولید دسته‌های کوچک می‌باشد.

تولید بخش‌های یدکی کامیون‌های مرسدس بنز با استفاده از پرینتر ۳ بعدی3

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *