شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

موج جدید مدلهای ۵۳: عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده

موج جدید مدلهای ۵۳ عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده6

نامگذاری مدل جدید: مدلهای ۵۳!

موج جدید مدلهای ۵۳ عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده

مرسدس بنز با معرفی همزمان مدل های جدید CLS ، E-Class Coupe و E-Class Cabriolet با عنوان جدید مدلهای ۵۳، راه جدید در تولید خودروهای هیبریدی آینده پیش روی خودش ایجاد کرد.

موج جدید مدلهای ۵۳ عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده2

این سری از خودروها با موتور ۶ سیلندر خطی و با تولید توان ۳۲۰ کیلووات همراه خواهند بود که موتور الکتریکی کمکی در این مدل‌ها ۱۶ کیلووات به قدرت آن اضافه خواهد کرد و گشتاور آن‌ها را تا ۵۲۰ نیوتن متر بالا خواهند برد.

موج جدید مدلهای ۵۳ عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده3

این مدل‌ها با طراحی، عملکرد و کارایی اسپرت ساخته خواهند شد. موتورهای جدید این مدل‌ها، دینامیک و عملکرد خودروها را بهبود می‌بخشند و در عین حال مصرف سوخت و تولید آلاینده را کاهش می‌دهد. همچنین در شتاب اولیه، به طور مثال برای +CLS 53 4MATIC، شتاب صفر تا صد این خودرو تنها در ۴.۵ ثانیه اتفاق می‌افتد و نهایت سرعت آن ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

موج جدید مدلهای ۵۳ عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده4

طراحی بیرونی و درونی این خودروها نیز، با جلوپنجره‌ی دو تیغه، صفحه نمایش داخلی مفهومی و سیستم عامل جدید دستخوش تغییر خواهد شد.

این مدل‌ها به همراه سیستم انتقال قدرت AMG SPEEDSHIFT TCT 9G خواهند بود که سرعت بالایی در انتقال قدرت، حساسیت فرمان‌های پدال و سرهت تعویض دنده و کلاچ‌ گرفتن را در خود خواهد داشت.

موج جدید مدلهای ۵۳ عملکرد عالی، بازده فوق‌العاده5

مدل +CLS 53 4MATIC همچنین با یک مدل منحصر به فرد دیگر با طراحی داخلی COPPER ART عرضه خواهد شد که در آن تلفیق طراحی مسی رنگ ظریف در کنار مشکی مات چرم‌های داخلی اتاق خودرو به چشم می‌خورد.

منبع: mercedes-benz

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *