شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

رنگ های واقعی مکزیکی

رنگ های واقعی مکزیکی3

از کارخانه به کارگاه

ژاکوبو آنجلس (Jacobo Ángeles) می­گوید: آزمایش مواد جدید همیشه جالب است، جالب­تر اینکه «ناگهان به خود آمدیم و دیدیم که یک مرسدس بنز کلاس جی (G-Class) در وسط کارگاه ما قرار دارد!». ژاکوبو آنجلس و همسرش ماریا معمولاً در سان مارتین تلکجاته (San Martín Tilcajete) آلبریج های (alebrijes) رنگارنگ را حکاکی و نقاشی می­کنند، آلبریج­ها مجسمه­های موجودات افسانه­ای هستند که ریشه در فرهنگ زاپوتک­ (Zapotecan) در جنوب مکزیک دارند.

این زوج هنرمند در قالب یک همکاری منحصر به فرد هنرهای سنتی خود را با اتومبیل صحرایی افسانه­ای خود ادغام کردند. در نتیجه یک مرسدس بنز کلاس جی خلق شد، که با ترکیب منحصر به فردی از رنگ­ها و توجه به جزئیات آمیخته شده، وسیله­ای که به شیوه شگفت انگیزی روح خلاقانه اوخاکا (Oaxaca) ر ا به تصویر می­کشد. ژاکوبو با افتخار می­گوید: «قدرت چیزی است که ما، یعنی مکزیک و مرسدس بنز کلاس جی را با هم پیوند می­دهد».

اوکاخا یکی از استان­های جنوبی مکزیک است.

رنگ های واقعی مکزیکی

ژاکوبو آنجلس می­گوید:

«هدف این بود که قدرت موجود در مجسمه­های نمادین فرهنگ خودمان یعنی آلبریج­ها را به مرسدس بنز کلاس جی القا کنیم، در نتیجه یک شخصیت جدید و قوی به نام Alebri-G خلق شد».

«خلاقیت تنها با یک معده خالی کار نمی­کند» انریک اولورا (Enrique Olvera) توضیح می­دهد که غذا های مکزیکی همیشه در حال رشد هستند. «این امر فقط به زنده نگهداشتن سنت­ها ارتباط ندارد، بلکه هدف از این کار، گسترش، ارتقا و حتی بهتر کردن آنها و انتقال این میراث به نسل­های بعدی است». او علاوه بر کار در رستوران­های مکزیکوسیتی و نیویورک، سرآشپز برتر مکزیکی رستوران کریلو (Criollo) در اوخاکا محسوب شده و مدیریت آن را نیز برعهده دارد. در اینجا تاثیرات فرهنگ زاپوتک با استعدادهای مدرن تفسیر شده و در غالب ظروف غذا گنجانده می شوند. انریکه به دلیل همکاری با کشاورزان محلی در آشپزخانه خود از بهترین مواد اولیه استفاده می­کند، او ظرف­های غذای ساده­ای خلق می­کند، که متشکل از تجربه طعم­های پیچیده و یک سمفونی از مزه­های متفاوت هستند. انریکه می­گوید: «آشپزخانه یک فضای جادویی است، فضایی که تنها با خلاقیت رشد می­کند.»

رنگ های واقعی مکزیکی2

اوخاکا – یک میراث فرهنگی جهانی

ماریا آنجلس می­گوید اوخاکا یک الهام ناب است. در اینجا سنت زاپوتک و تاثیرات استعماری با چشم اندازی کوهستانی ترکیب شده و همین موارد باعث خلق فضایی منحصر به فرد شده­اند. این شهر به دلیل صنایع دستی آن مانند سفالگری، بافندگی، جواهرات و آلبریج­ها شهرت بسیار زیادی دارد. اما اوخاکا دارای یک تاریخچه غنی آشپزی است. به عنوان مثال شکلات در اصل از منطقه جنوب مکزیک می­آید و حتی کاکتوس­های ساقه گرد نیز ریشه در این منطقه دارند. این ترکیب رنگارنگ و متنوع در بسیاری از بازارهای این شهر خود را نشان می­دهند و به همین دلیل اوخاکا یکی از زیباترین شهرهای مکزیک محسوب می­کند.

شاهکاری که با دست ساخته شده است.

صنایع دستی نقش مهمی در اوخاکا ایفا می­کنند. در واقع هیچ وسیله نقلیه صحرایی دیگری مانند مرسدس بنز کلاس جی از این امر استقبال نمی­کند. این کلاس از مرسدس بنز با یک محدوده شخصی سازی G manufaktur ادغام شده است؛ به همین دلیل شما می­توانید مرسدس بنز کلاس جی را مطابق با خواسته­ها و تمایلات خود انتخاب کنید، در اینجا همه چیز از رنگ صندلی­های چرمی گرفته تا دوخت روکار صندلی­ها براساس تمایلات شما تغییر می­کنند. پرسنل ما همه کارها را با دست انجام می­دهند و توجه فوق العاده زیادی به جزئیات تولید و اجرا دارند. وعده برتری G manufaktur در قالب یک نشانه برروی دستگیره روی داشبورد، افسانه­ای و جاودانه شده است.

رنگ های واقعی مکزیکی4

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *