شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

«مرسدس بنز»؛ با ارزش‌ترین و برترین برند خودروی جهان شناخته شد.

«مرسدس بنز»؛ با ارزش‌ترین و برترین برند خودروی جهان شناخته شد.

«مرسدس بنز» توانست با بالارفتن سطح ارزش نام تجاری‌اش، یک‌بار دیگر به‌عنوان برترین و باارزش‌ترین برند خودروی جهان معرفی شود. در جدیدترین رتبه‌بندی برترین برندهای جهانی سال 2018، نام تجاری «مرسدس بنز» یک‌بار دیگر به‌عنوان «بهترین برند جهانی 2018» اعلام شد. این رتبه‌بندی توسط شرکت مشهور انگلیسی «Interbrand» انجام شد. مرسدس بنز هم‌چنین در بخش ارزش‌مندترین برندهای تجاری جهان، به‌عنوان یکی از 10 برندِ باارزش و برتر معرفی شد و رتبه‌ی هشتم را کسب کرد. این برندهای تجاری جهان، شامل همه‌ی محصول‌ها می‌شود و فقط برندهای خودرویی را شامل نمی‌شود. مرسدس بنز، کماکان تنها برند اروپایی است که توانسته است در 10 سال گذشته به عنوان یکی از 10 نام تجاری باارزش و برترِ جهان معرفی شود. ارزش نام تجاری «مرسدس بنز» در مقایسه با سال 2017، با 2 درصد رشد همراه بوده و به 48.6 میلیارد دلار افزایش یافته است. ارزش این برند از سال 2009، به‌طور مستمر در حال افزایش است.

از نقاط قوت و برجسته‌ی برند «مرسدس بنز»، قدرت بالا در انجام اقدام‌های نوآورانه، عزم جدی در بازسازی و نوسازی خود و پای‌بندی بر اصول پدرانشان در جلب بالاترین سطح از رضایت مشتری‌ها است. این نقاط، از دیرباز به‌عنوان یک سنت در مرسدس بنز رعایت شده است.

از سال‌های دور (از زمان اختراع خودرو تا به امروز و تولید بهترین و مجلل‌ترین خودروها) «مرسدس بنز» همواره بهترین پاسخ را برای نیازهای خودرویی مردم ارائه کرده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *