شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

کراس اوور تمام برقی مرسدس بنز با نام EQC، معرفی شد!

کراس اوور تمام برقی مرسدس بنز با نام EQC، معرفی شد!

مرسدس بنز، خودروی کراس اوور تمام برقی خود را معرفی و رونمایی کرد. این خودرو که با هر بار شارژ کامل، قادر به طی مسافتی معادل ۳۲۰ کیلومتر است تحت عنوان EQC عرضه شد.

در حدود دو سال پیش و در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، دایملر برنامه هایش را برای تولید و عرضه ی خودروهای تمام برقی و الکتریکی شرح داده بود.

حال پس از گذشت دو سال، مرسدس بنز اولین کراس اوور تمام برقی اش را با نام Mercedes Benz EQC معرفی کرده است. این خودرو دارای دو دیفرانسیل می‌باشد و نام کامل تجاری آن EQC ۴۰۰ ۴Matic   است.

کراس اوور تمام برقی مرسدس بنز با نام EQC، معرفی شد!2

این خودرو دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۸۰ کیلووات ساعت خواهد بود تا بتواند مسافت ۳۲۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل طی کند. نسخه نهایی این خودرو ۶ ماه آینده عرضه خواهد شد.

کراس اوور تمام برقی مرسدس بنز با نام EQC، معرفی شد!3

این خودرو  همچنین مجهز به دو نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی مجهز است و سرنشینان قادر به استفاده از امکانات متنوع خودرو نظیر، ردیابی ماهواره ای و تماس تلفنی بهره مند شوند.

کراس اوور تمام برقی مرسدس بنز با نام EQC، معرفی شد!4

با توجه به شرایط فعلی جهان، می‌توان با اطمینان گفت که جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست اهمیت بالایی دارد و بسیاری از دولت ها برنامه دارند تا تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را در سال های آینده ممنوع کنند.

کراس اوور تمام برقی مرسدس بنز با نام EQC، معرفی شد!5

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *