شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

کلاس S جدید

کلاس S جدید

معرفی: آوریل ۲۰۱۷

معیار محکمی در بهینگی و راحتی، برای خودروها.

مرسدس بنز، نسل آینده رانندگی لوکس را توسط تمامی گستره‌ی کلاس S جدید، آشکار می‌سازد. با در دسترس بودن مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های خارق‌العاده و همچنین سری‌های موتور جدید و با کارایی بالا، این مدل برتر همچنان به تعیین استاندارد در راحتی و کارایی خودروهای درجه یک، ادامه می‌دهد.

کلاس S جدید با استفاده از تکنولوژی‌های رانندگی انقلابی خود، رانندگی هوشمند مرسدس بنز را به پله‌ای بالاتر انتقال می‌دهد. سیستم‌های دوربین و رادار بهبود یافته، با محاسبه‌ی رفتار جاده و پاسخ خودکار به شرایط رانندگی خاص، از راننده پشتیبانی می‌کند. برای مثال ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم دستیار فاصله هوشمند DISTRONIC نه تنها کلاس S را در مسیر جاده نگه می‌دارد، بلکه فاصله از خودروی جلویی را در بازه‌ی سرعت ۰ تا ۲۱۰ کیلومتر در ساعت هم کنترل می‌کند.

نکات برجسته در طراحی خارجی در طیف وسیعی در دسترس هستند که شامل چراغ‌های جلوی جدید MULTIBEAM LED و سپری با ارتفاع کمتر و بازطراحی شده که قاب تزیینی اگزوز آن کاملا یکپارچه با سپر و قابل رویت است، می‌شوند، که به طرح مسابقه‌ای و گویای ظاهر این مدل‌ها منجر می‌شود.

این طراحی‌های با کیفیت بالا، در داخل خودرو هم نمود دارند، با کمک دو نمایشگر رزولوشن بالای جدید و همچنین کنترل‌های لمسی پیشرفته برروی فرمان خودرو، در جهت دسترسی آسان و راحت به ویژگی‌های رانندگی آن. به همین صورت، کلاس S جدید با کنترل حالت آسایش ENERGIZING همراه است که به راننده اجازه می‌دهد تا ترکیبی از ویژگی‌هایی نظیر روشنایی محیط و تنظیم هوا را انتخاب کند تا حداکثر راحتی را برای هر سفری ایجاد کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *