شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

لغو عاملیت 2125 ولنجک تهران

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

کسب رتبه های ممتاز توسط شرکت ستاره ی ایران

کسب رتبه های ممتاز توسط شرکت ستاره ی ایران

در ارزیابی­ های انجام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شرکت ستاره ایران با کسب امتیاز بالا در بخش­های مختلف، رتبه‌ی برتر را در بین شرکت­های خودروساز کشور به‌دست آورد.

بر اساس اعلام مهندس اردلان حسینی مدیر توسعه شبکه نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران، در ارزیابی­‌های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت ستاره ایران توانست با عملکرد مناسب در بخش­های مختلف، رتبه‌­ی برتر در میان شرکت­های خودروسازی کشور را کسب کند.

بر اساس اعلام این خبر، شرکت ستاره ایران در بخش خدمات پس از فروش در بین شرکت­های دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی در سراسر کشور حائز رتبه­‌ی نخست شد. ستاره ایران همچنین در بخش رضایتمندی مشتریان (CSI) نیز در بین شرکت­های دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی، رتبه‌ی دوم و در میان ۲۴ شرکت خودروساز کشور رتبه­‌ی سوم را کسب کرد.

گفتنی است ارزیابی­های ISQI همه ساله در نوبت­‌های مختلف توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (به نمایندگی از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت) در سطح شرکت­های خودروساز کشور انجام می­شود. در این ارزیابی­‌ها مواردی از جمله رضایتمندی مشتریان و چگونگی ارائه­‌ی خدمات پس از فروش مورد بررسی و تحلیل قرار می‌­گیرند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *