شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

تعمیرگاه مرکزی در سال 1402پنج شنبه ها نیز فعالیت دارد

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز

ارائه خدمات تخصصی خدمات امداد و سرویس در محل مرسدس بنز برای نخستین بار در ایران

ایجاد خدمات جدید سرویس بخش در محل از ابتدای سال 1400

راه اندازی تجهیزات تعویض تایر در تعمیرگاه مرکزی ستاره ایران

راه اندازی تجهیزات تعویض تایر در تعمیرگاه مرکزی ستاره ایران

با ورود و نصب تجهیزات جدید تعویض تایر در تعمیرگاه­‌های شرکت ستاره ایران، از این پس تعویض تایرهای مرسدس بنز در تعمیرگاه مرکزی و سایر شعبه‌­های ستاره ایران در سراسر کشور به صورت خودکار انجام می‌­شود.

مدیر تعمیرگاه مرکزی شرکت ستاره ایران در مورد ویژگی‌­های این دستگاه گفت: «این دستگاه که قابلیت تعویض اتوماتیک تایرهای خودرو را دارد، تولید شرکت هافمن است. هافمن از شرکت­های بزرگ تولید کننده­‌ی تجهیزات تعمیرگاهی پیشرفته در جهان است که تولیدات آن مورد تأیید شرکت مرسدس بنز قرار گرفته و استفاده از آنها از سوی شرکت دایملر توصیه شده است. از جمله ویژگی­های این دستگاه دقت، قدرت و چند منظوره بودن آن است. دستگاه‌­های تعویض تایر هافمن کوادریگای یک، می­توانند تایرهایی تا ۳۰ اینچ قطر رینگ و ۴۷ اینچ قطر لاستیک را به صورت اتوماتیک تعویض کنند، در حالی که دستگاه‌­های تعویض لاستیک معمولی، غالباً توانایی تعویض لاستیک تا ۱۸ اینچ را دارند.»

راه اندازی تجهیزات تعویض تایر در تعمیرگاه مرکزی ستاره ایران2

مهندس صابری در ادامه یادآور شد: «این دستگاه‌­ها با توجه به ارگونومی بدن انسان طراحی شده­‌اند و به همین دلیل انجام هرگونه عملیات توسط اپراتور، دقت و سهولت بیشتری نسبت به سایر انواع دستگاه­‌های موجود دارد. سهولت کنترل، امکان آسیب دیدگیِ حداقل برای اپراتور و تحت کنترل بودن، از جمله ویژگی­‌های بارز دستگاه‌­های تعویض تایر جدید در تعمیرگاه مرکزی ستاره ایران هستند

راه اندازی تجهیزات تعویض تایر در تعمیرگاه مرکزی ستاره ایران3

.

مدیر تعمیرگاه مرکزی شرکت ستاره ایران با یادآوری اینکه احتمال آسیب به تایر و رینگ در شیوه‌­های تعویض سنتی تایر بالا است، گفت: «بسیاری از دستگاه­‌های به‎­کار گرفته شده در تعمیرگاه­‎های کشور امکان تعویض تایرهای بزرگتر از ۱۸ اینچ را ندارند و تعویض آنها به شکل سنتی می­‌تواند باعث آسیب رسیدن جدی به تایر و رینگ شود.»

وی در ادامه به کاربرد این دستگاه­‎ها در تعویض تایرهای خودروهای خاص اشاره کرد و گفت: «دستگاه‌­های تعویض تایر جدید ستاره ایران کارکرد بسیار خوبی در خودروهای خاص از جمله خودروهای ویژه­‌ی تشریفات و خودروهای ضد گلوله دارند.» مهندس صابری همچنین با اشاره به امکان تعویض لاستیک­های Run Flat و قابلیت­های ویژه‌­ی آنها گفت: «تایرهای Run Flat به دلیل ساختار ویژه‌­ی خود این امکان را فراهم می‌­کنند که خودرو پس از پنچری، حدود ۸۰ کیلومتر به مسیر خود ادامه دهد. این نوع تایر به­طور معمول در خودروهای خاص مورد استفاده قرار می‌­گیرد و به­‌کارگیری آن در سایر انواع خودرو نیز به شکلی روزافزون در حال افزایش است. تعویض تایرهای Run Flat به وسیله‌­ی دستگاه­‌های تعویض تایر «هافمن کوادریگای یک» به سهولت انجام می‌­شود، این در حالی است که تجهیزات سنتی این امکان را ندارند.»

021-41716 داخلی 305 و 307

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *