شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

تعمیرگاه مرکزی در سال 1402پنج شنبه ها نیز فعالیت دارد

ارائه خدمات تخصصی خدمات امداد و سرویس در محل مرسدس بنز برای نخستین بار در ایران

ایجاد خدمات جدید سرویس بخش در محل از ابتدای سال 1400

طرح ویژه بازدید رایگان پیش از سفر نوروز 1400 در نمایندگی های پایلوت شرکت ستاره ایران (مدل های سال 2010 به بعد)

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز5

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز

قطعات اصلی مرسدس بنز به صورت خاص برای مرسدس بنز طراحی شده است و به صورت بهینه برای هر مدل در نظر گرفته شده است. تمام قطعات اصلی مرسدس بنز، با ابزار و استانداردهای کیفی یکسان تهیه می‌شوند، بدون در نظر گرفتن اینکه برای یک خودروی جدید تولید می‌شوند و یا اینکه به عنوان یک قطعه جایگزین ساخته می‌شوند؟ این مطلب بدین معناست که کیفیت و امنیت وسیله نقلیه شما برای سال‌ها باقی می‌ماند با این تضمین که مرسدس شما برای همیشه یک مرسدس باقی خواهد ماند! در ادامه به معرفی قطعات اصلی و مهم مرسدس بنز خواهیم پرداخت:

لنت‌های ترمز اصل مرسدس بنز: لنت‌های ترمز اصل مرسدس بنز کاملابرای دیسک‌های ترمز اصل مرسدس بنز طراحی شده‌اند. اصطکاک به اندازه و بهینه، قدرت ترمزگیری، توقف سریع و فرسودگی کم را تضمین می‌کند، همچنین از بروز صدای ناخوشایند ترمز و تصادفات نیز جلوگیری می‌کند.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز

دیسک‌های ترمز اصل مرسدس بنز: وقتی که ترمزها فعال می‌شوند، انرژی جنبشی وسیله نقلیه به گرما تبدیل می‌شود. پس از آن دمای دیسک‌های ترمز تا 700 درجه سلسیوس می‌تواند افزایش یابد. مواد باکیفیت دیسک‌های ترمز اصل مرسدس بنز مانع تغییر شکل دیسک‌ها می‌شود. همچنین باعث می‌شود خودرو دارای قدرت ترمز سریع در مسافت‌های کوتاه باشد.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز2

سیستم تعلیق اصل مرسدس بنز: اجزای سیستم تعلیق اجزای مرتبط با ایمنی هستند که مستعد پارگی و پوسیدگی هستند. برای تضمین رانندگی راحت و امنیت شما، ما از موادی با بالاترین کیفیت برای سیستم تعلیق مرسدس بنز استفاده می‌کنیم. تنظیم صحیح و بهینه کمک فنرها، پایه‌های سیستم تعلیق و بازوهای کنترل باعث تضمین قابلیت چرخش فرمان خواهد شد.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز3

برف پاک کن‌های اصل شیشه جلویی مرسدس بنز: ترکیب خاص این برف پاک‌کن‌ها باعث شده است تا در صورت لزوم همیشه یک منظره شفاف و واضح را داشته باشید. حتی وقتی از برف پاک کن‌های اصل مرسدس بنز با حداکثر سرعت استفاده می‌کنید، هیچ خط و خش و لکه‌ای را مشاهده نخواهید کرد.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز4

محصولات مراقبت خودرو اصل مرسدس بنز: تمام مدل‌های مرسدس از کلاس A گرفته تا کلاسS  دارای مهر کیفیت از مرکز تحقیقات بنیادی آلرژی اروپا یا ECARF هستند. با بهره گیری از محصولات مراقبت از خودرو که دارای گواهی تایید از ECARF هستند، همکاری دوستانه‌ دیگری با این گروه انجام داده‌ایم و مانع از بروز آلرژی می‌شویم. این گواهینامه استفاده از این محصولات را برای افرادی که نگران سلامتی هستند مانند افرادی که از آلرژی و آسم رنج می‌برند را تایید می‌کند. امروزه آلرژی از شایع‌ترین بیماری‌های مزمن است. مرسدس بنز این موضوع را مورد توجه قرار داده و با محصولات دارای گواهینامه ECARF شرایط بهتری را برای شما در فضای داخلی خودرو ایجاد می کند. تمامی محصولات مراقبت خودرو اصل مرسدس بنز توسط تست‌ها یا آزمایشات محیط و مواد تایید شده‌اند.

چراغ‌های جلو اصل مرسدس بنز: چراغ‌های جلو اصل مرسدس بنز با بالاترین دقت از قطعاتی با بهترین کیفیت تهیه و مونتاژ می‌شوند. برای مثال برای چراغ‌های هالوژن جلو ما از لامپ‌های اصل مرسدس بنز h7 با تکنولوژی بالا استفاده می‌کنیم. از آنجایی که طول عمر این لامپ‌ها بالاست، به نیمی از این لامپ‌ها در مقایسه با لامپ‌های H7 معمولی نیاز است. این به معنای زیباتر دیده شدن خودرو و طول عمر بیشتر لامپ‌هاست. از این قطعه می‌توانید به عنوان قطعه جایگزین نیز در صورت لزوم استفاده کنید.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز6

فیلترهای روغن اصل مرسدس بنز: فیلترهای روغن اصل مرسدس بنز از موتور شما در مقابل آلودگی که ناشی از احتراق است و به روغن موتور ختم می‌شود، محافظت می‌کند. فیلتر روغن با طراحی بهینه‌ای که دارد به نوعی مقاومت بالای فیلتر در مقابل نشتی و ایمنی را تضمین می‌کند. به علت ظرفیت بالای فیلتر و عمل فیلتراسیون، مقدار زیادی از آلودگی‌ها و ناخالصی‌های حاصل از گردش روغن، فیلتر و پالایش خواهد شد. این مسئله از ایجاد آسیب ثانویه به موتور جلوگیری می‌کند.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز7

روغن موتور اصل مرسدس بنز: روغن موتور اصل مرسدس بنز به صورت انحصاری و اختصاصی برای موتورهای مرسدس بنز طراحی شده است. روغن موتور اصل باعث افزایش طول عمر موتور می‌شود و بهترین نتیجه و خروجی را برای موتور به دنبال دارد. استفاده از این روغن مصرف بی‌رویه را کاهش می‌دهد و به محیط زیست نیز آسیب نمی‌زند. روغن موتور اصل مرسدس بنز تنها در نمایندگی‌های مجاز مرسدس بنز موجود است.

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز8

قطعات اصلی و مهم دیگری که اصل مرسدس بنز هستند نیز برای معرفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· پاک کننده هوای موتور اصل مرسدس بنز

· فیلترهای داخلی اصل مرسدس بنز

این دو مورد نیز تاثیر بسیار مهمی در طول عمر موتور دارند. برای مثال پاک کننده هوای موتور، آن را از فرسودگی زود هنگام محافظت می‌کند و گرد و غبار و ذرات آلاینده را از موتور دور کرده و به آن کمک می‌کنند تا حداکثر بازده خود را داشته باشد. فیلترهای داخلی نیز دارای تاییده و یا گواهی ECARF هستند و مواد تشکیل دهنده آن‌ها از جنس نانو هستند که به افزایش طول عمر آن‌ها نیز کمک زیادی می‌کند. به طور کلی استفاده از قطعات اصل در صورت نیاز به جایگزینی، عملکرد خودرو را افزایش می‌دهد و باعث افزایش طول عمر قطعات و مجموعه مرتبط با آن خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *