شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

آخرین نگاه اسمارت به پشت‌ سر

آخرین نگاه اسمارت به پشت‌ سر

در سال 2020، اسمارت نخستین خودروسازی خواهد بود که به‌طور کامل موتورهای درون‌سوز را از تولید خارج و موتورهای الکتریکی را جایگزین می‌کند. اما قبل از آن، اسمارت طراحی ویژه‌ای از آخرین مدل درون‌سوز را ویژه‌ی هوارادان واقعی این کمپانی ارائه می‌نماید: نسخه نهایی کلکسیون‌داران شماره 21 یا smart Final Collector’s Edition #21.

اسمارت همواره در صنعت خودرو نوآوری‌های خاصی داشته است. حالا می‌خواهد گام مهم و پرخطری در صنعت خودروهای الکتریکی بردارد؛ ولی پیش از آن برای آخرین بار نگاهی به پشت‌سرش می‌اندازد. کنستانتین گرسیس (Konstantin Grcic) ، طراح اسمارت، شماره 21 را اینگونه توصیف می‌کند: “21 یادآور موضوع خاصی است؛ جشن 21 سالگی اسمارت. برای من، 21 معنی خاصی دارد: شکستن مرزها، حس رهایی و نشان دادن روحیه‌ی تهاجمی. ایده‌ی اصلی این مدل ویژه نیز بر پایه‌ی همین احساسات است تا پس از پشت‌سر گذاشتن دورانی که در تاریخ صنعت خودرو ایجاد کرده‌ایم، به یادگار بماند.”

دانیل لسکو (Daniel Lescow)، مدیر این برند نیز ایده‌ی اصلی شماره 21 را اینگونه بیان کرده است: ” اسمارت فراتر از یک خودرو است؛ این نام چشم‌انداز آینده صنعت حمل و نقل شهری را شکل می‌دهد. در همین راستا، برداشتن گامی بزرگ به سمت حمل و نقل الکتریکی تا سال 2020، برای ما بسیار معقول و منطقی است. این مدل خاص نقطه‌ی پایان یک دوران مهم و آغاز عصر جدیدی در این برند به سمت افق‌های پیش‌رو است.”

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *