شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

دایملر دو ایستگاه سوخت هیدروژنی جدید در جنوب غربی آلمان افتتاح کرد

دایملر دو ایستگاه سوخت هیدروژنی جدید در جنوب غربی آلمان افتتاح کرد3

شبکه ایستگاه های سوخت هیدروژنی در آلمان در حال گسترش یافتن است. پس از افتتاح ایستگاه هایی در فرانکفورت و  Wiesbaden در ژوئن, دایملر به همراه  Shell  و Linde به تازگی دو ایستگاه سوخت هیدروژنی دیگر را در Sindelfingen و  Pforzheim  افتتاح کرده اند.

با افتتاح این دو ایستگاه تعداد ایستگاه ها در در منطقه Baden-Württemberg به ۹ عدد میرسد که بیشترین تعداد را بین مناطق مختلف در آلمان به خود اختصاص داده است. این عمل همکاری این دو مجموعه را یک قدم دیگر به پایه گذاری یک شبکه گسترده برای سوخت هیدروژنی در منطقه نزدیک می‌کند.

این دو ایستگاه در دو منطقه کلیدی در مسیر جاده ای جنوب غربی آلمان واقع است. ایستگاه سوخت Sindelfingen در نزدیکی اولین و تاریخی ترین سایت خودروسازی کمپانی دایملر می‌باشد. گفتنی است که مرکز تحقیقات و توسعه ی دایملر نیز در این پایگاه قرار دارد. این مرکز مسئولیت بررسی توسعه ی نسل آینده خودروهای مرسدس- بنز را عهده دار است.

سوخت هیدروژنی، نقشی مهم در برنامه مبارزه با گرمایش کره زمین ایفا می‌کند. در همین راستا، آلمان به لطف تحقیق و توسعه کمپانی هایی نظیر دایملر و Shell جز کشورهای پیشگام در این زمینه است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب آدرس های زیر مراجعه فرمایید:

Daimler AG: http://www.media.daimler.com
Shellhttp://www.shell.de/ and www.shell.de/flickr
Linde AG: www.linde.com

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *