شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

رونمایی از کانسپت مرسدس بنز EQ Silver Arrow

رونمایی از کانسپت مرسدس بنز EQ Silver Arrow

EQ برند زیر مجموعه‌ی مرسدس بنز می‌ باشد و مسئولیت تولید  خودروهای برقی را به عهده دارد. EQ به تازگی از محصول جدیدش EQ Silver Arrow  که با الهام از W125 Rekordwagen محصول سال ۱۹۳۷ ساخته شده است رونمایی کرد.

مرسدس بنز با مدل مفهومی EQ Silver Arrow  در فستیوال پبل بیچ ۲۰۱۸ مونته ری کالیفرنیا حاضر شد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. این خودرو تمام برقی است و و طراحی آیرودینامیک این مدل مفهومی بر اساس خودروی مرسدس بنز W125 که در سال ۱۹۳۷ تولید شد صورت گرفته است. جالب است بدانید که خودروی مرسدس بنز W125 موفق شده بود رکورد سرعت ۴۳۲٫۷ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند.

به خودروی EQ Silver Arrow باز گردیم. این خودرو دارای نیروی فنی برقی با قدرت ۷۳۸ اسب بخار و یک باتری ۸۰ کیلو ساعتی است که به واسطه ی آن، این خودرو قادر است به سرعتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

در قسمت عقب خودرو، یک باله ی فعال قرار گرفته است. این باله قادر است در شرایط مختلف بالا یا پایین برود. همچنین، رنگ این مدل مفهومی با الگوگیری از مدل های کلاسیک مسابقه ای مرسدس بنز نقره ای رنگ است.

رونمایی از کانسپت مرسدس بنز EQ Silver Arrow2

EQ Silver Arrow، سومین خودروی مفهومی مرسدس بنز است که در فستیوال کنکو دلگانس پبل بیچ  (Pebble Beach Concours d’Elegance)  رونمایی می‌شود. پیش از این، مرسدس میباخ ۶ کوپه و کروک (۲۰۱۶ و ۲۰۱۷) در این فستیوال حاضر شده بودند.

رونمایی از کانسپت مرسدس بنز EQ Silver Arrow3

این خودرو مجهز به رینگ های بزرگ ۲۴ اینچی می‌باشد که بخشی از آن به واسطه ی پوشش متالیک نقره ای مخفی شده است. در واقع بخشی از رینگ های خودرو در معرض دید قرار دارد.

فضای داخلی این خودرو شامل روکش های چرمی و مدرن ترین تجهیزات بوده که از جذاب ترین آنها می‌توان به نمایشگر کوچک روی فرمان اشاره کرد. در این نمایشگر فضای پیست مسابقه توسط سیستم شبیه سازی می‌شود.

رونمایی از کانسپت مرسدس بنز EQ Silver Arrow4

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *