شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

محافظ مجازی مرسدس بنز

محافظ مجازی مرسدس بنز2

امنیت خودروی شما در مقابل سرقت!

حتما برایتان اتفاق افتاده که خودروی خود را جایی پارک کنید و مدتی بعد که می‌خواهید به آن برگردید فراموش کرده باشید که در کجا پارک کرده بودید؛ این اتفاق در شهرهای بزرگ و شلوغ بسیار شایع است. اما با تکنولوژی جدید مرسدس بنز این معضل به سادگی قابل حل خواهد بود. همچنین دزدی خودرو همیشه از دغدغه‌های اصلی هر راننده‌ای بعد از پارک کردن خودرویش است که با قابلیت جدید اپلیکیشن مرسدس بنز، این مشکل نیز تا حد خوبی برطرف خواهد شد.

سرویس “ready to spot” مکان خودروی شما را در صورت فعال‌سازی آن در هنگام پارک خودرو حفظ می‌کند و در هنگام بازگشت مکان خودرو و کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به خودرو را به راننده اعلام می‌کند و به وسیله‌ی همان اپلیکیشن نیز راننده می‌تواند برای رسیدن به خودروی خود تاکسی بگیرد یا بلیت اتوبوس تهیه کند. همچنین این قابلیت زمان اتمام اعتبار کارت پارک خودرو را نیز به راننده یاآوری می‌کند. در هنگام تاریکی هوا، این اپلیکیشن با دادن سیگنال‌های نوری به راننده اطلاع می‌دهد که به خودرو نزدیک شده است، همچینن با این فناوری می‌توانید محل پارک خودرو را به دوستان یا خانواده‌ی خود نیز اطلاع دهید.

محافظ مجازی مرسدس بنز

سرویس “theft recovery” به شما کمک می‌کند تا از سرقت خودروی خود پیشگیری کنید. این قابلیت که از اواسط ماه آینده به صورت رایگان در اختیار تمام رانندگانی که از اپلیکیشن Ready to استفاده می‌کنند قرار می‌گیرد، با ایجاد یک فنس مجازی جغرافیایی به دور خودروی پارک شده‌ی شما می‌تواند در هنگام سرقت شما را از این عمل مطلع کند و شما می توانید خودروی خود را ردیابی کرده و این ردیابی را در اختیار پلیس قرار دهید تا خودروی شما را به شما بازگردانند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *