شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

مدیر عامل شرکت دایملر تمرکز بر باتری در ده سال آینده

مدیر-عامل-شرکت-دایملر-تمرکز-بر-باتری-در-ده-سال-آینده

اولا کلنیوس مدیر عامل شرکت دایملر هفته گذشته در نشست صنعت پژوهشگاه صنعت خودرو (IFA) در نورتینگن در مورد فناوری باتری و هیدروژن صحبت کرد. همزمان، کلنیوس خود را به نیروی محرکه باتری به وضوح متعهد می کند و در بخش اتومبیل های سواری حداقل در سال جدیدی که پیش رو است در مقابله با سلول سوختی خواهد بود.

وقتی صحبت از سلول های سوختی و هیدروژن می شود ، این نوع نیروی محرکه در آینده برای سوئدی ها اهمیتی نخواهد داشت. به گفته مدیر عامل شرکت دایملر، هیدروژن می تواند مورد توجه همه وسایل نقلیه تجاری باشد، اما برای خودروهایی که در ده سال آینده روی باتری متمرکز خواهیم شد و بیشتر: “ما باید با تغییر وضعیت آب و هوا مقابله کنیم ، دیگر نمی توانیم صبر کنیم”.

با ارائه GLC F-CELL به عنوان یک محصول کم تولید، در اولین بیانیه مطبوعاتی گفته شد که فناوری سلول سوخت بخشی جدایی ناپذیر از Daimler AG  با طیف گسترده ای از برنامه های مختلف از اتومبیل گرفته تا اتوبوس است. با این حال، همزمان ، ابتدا تمرکز بر فناوری باتری  برند EQ برای حجم های بزرگ وسایل نقلیه بود.

همانطور که مشخص است، این گروه در نظر دارد طی 20 سال آینده ناوگان جدیدی از برند اصلی مرسدس بنز را کاملاً عاری از گازآلاینده CO2  ارائه دهد. حتی به تأمین کنندگان و همچنین به محصول و انرژی مورد نیاز برای تولید توجه می کند. این مدیر سوئدی در رابطه با شرکتهای تأمین کننده فعلی این گروه اعلام کرد: “هرکسی که این احساس را درک نکند ، سرانجام اخراج می شود”.

با این حال، کلنیوس نسبت به تاریخ خروج موتورهای احتراقی نظر مثبتی ندارد. بنابراین، اگر سوختهای مصنوعی در اینجا راه حل خوبی را ثابت کنند، از بین بردن موتور احتراق داخلی حتی یک اشتباه بزرگ خواهد بود. برای این منظور ، عضو هیئت مدیره و مدیریت سابق بخش تحقیقات و توسعه  دایملر، خواستار مالیات بالاتر از سوخت های فسیلی شد و بسته اقلیمی آغاز شده دولت فدرال را به عنوان یک سیگنال مثبت ارزیابی کرد.

مدیر-عامل-شرکت-دایملر-تمرکز-بر-باتری-در-ده-سال-آینده2

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *