شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

مرسدس بنز، از مایباخ جدید رونمایی کرد

مرسدس بنز، از مایباخ جدید رونمایی کرد
لوکس تر، بهتر!

مرسدس بنز همواره در عرضه و ارائه تجهیزات و امکانات لوکس پیشتاز بوده است. اما عده ای از طرفداران بنز با امکانات مرسدس بنز اس هم راضی نشده‌اند و چیزی بهتر می‌خواهند. مرسدس بنز برای این افراد مدل مایباخ جدید خود را عرضه خواهد کرد. اولین رونمایی رسمی این خودرو، در ماه مارس و در نمایشگاه خودرو ژنو رخ خواهد‌ داد و فروش رسمی آن در آمریکا، از تابستان ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

مرسدس بنز، از مایباخ جدید رونمایی کرد2

مدل جدید و بروزرسانی شده مایباخ، تفاوت‌های زیادی با  بنز کلاس اس دارد و در مجموع نمایی لوکس دارد. البته عمده‌ترین تفاوت این دو خودرو در ابعاد آن‌هاست. در مدل مایباخ شاهد طول ۵۴۶۱ میلی‌متری و فاصله‌ی محوری ۳۳۶۵ میلی‌متری هستیم که به وضوح از کلاس اس بیشتر هستند و همچنین  فاصله‌ی محوری مدل مایباخ ۲۵۴ میلی‌متر بیشتر از اس کلاس است. نتیجه ی این افزایش طول و فاصله‌ی محوری، افزایش پای سرنشینان عقب این خودرو نسبت به کلاس اس می‌باشد.

مرسدس بنز، از مایباخ جدید رونمایی کرد3

افرادی که قصد خرید مرسدس مایباخ جدید را دارند، قادر به انتخاب دو نوع موتور برای خودروی خود هستند.

مدل اول که دارای کد S650 است، مجهز به موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری به قدرت ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۱ نیوتن متر می‌باشد و شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۴٫۶ ثانیه به ثبت می‌رساند.

دومین مدل که با کد S560 4Matic به فروش خواهد رفت، دارای موتور V8 تویین توربو با حجم ۴ لیتر می‌باشد.این موتور قادر است ۴۶۳ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل، ۴٫۸ ثانیه است.

رنگ‌های لوکس قهوه‌ای، مشکی و ساوانا در داخل کابین مرسدس مایباخ جدید به کار رفته‌است. همچنین مشتریان در صورت تمایل می‌توانند چرم ناپا، به همراه دوخت پلاتینیوم و طلایی برای این خودرو انتخاب کنند.

مرسدس بنز، از مایباخ جدید رونمایی کرد4

همچنین لازم به ذکر است که سرنشینان عقب خودرو در مقایسه با مدل استاندارد کلاس اس، از امکانات بیشتر و نورپردازی بهتری برخوردار هستند.

منبع: Mercedes-Benz

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *