شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

مرسدس- بنز E-Class پیشگام در فهم خواسته های شما و سطح جدیدی از کنترل صوتی

مرسدس- بنز E-Class پیشگام در فهم خواسته های شما و سطح جدیدی از کنترل صوتی

سطح جدیدی از سیستم کنترل صوتی در مرسدس بنز E-class

مرسدس بنز به بهبود عملکرد سیستم کنترل صوتیLINGUATRONIC   ادامه می‌دهد. برای اولین بار فرمان‌های حرکتی خودرو از جمله برنامه های سرگرمی و مسیریابی و… می‌تواند توسط صدای کاربر، کنترل شوند. اما امکانات جدید به اینجا ختم نمی‌شود. امکانات و گزینه های بیشتری در آینده نیز به خودروی کلاس E اضافه خواهد شد که از مهم ترین آنها می‌توان به امکان برقراری تماس تلفنی بر بستر LTE، مانیتور عریض برای نمایش اطلاعات لحظه‌ایی خودرو، سیستم نورپردازی محیطی هوشمند و … اشاره کرد.

سیستم کنترل صوتی، یک گام بزرگ رو به جلو برای کلاس E است که موجب اضافه شدن گزینه های بیشتری شده است. از این پس علاوه بر ابزار سرگرمی مانند پخش موزیک، دیگر امکانات خودرو نیز با صدا قابل کنترل خواهد بود که از جمله آن می‌توان به تنظیمات کولر اشاره کرد. شما می‌توانید بدون اینکه دستتان را از روی فرمان حرکت دهید یا چشمتان را از جاده بردارید، دمای کولر را تنطیم کنید. این امکانات درباره بالابر شیشه و همچنین تنظیم نور داخلی و خارجی خودرو هم صادق می‌باشد.

در مراحل بعدی توسعه‌‌، این سیستم قادر خواهد بود علاوه بر فرامین شما، به سوالات شما در خصوص محدودیت های ترافیکی یا وضعیت جاده ها، پاسخ دهد.  

منبع:media.daimler.com

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *