شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو ۲۰۱۸ آغاز شد!

نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو ۲۰۱۸ آغاز شد!

حضور گسترده مطبوعات

چهارشنبه ۱۶ اسفند، هشتاد و هشتمین دوره‌ی نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو با حضور رسانه‌ها و نشریه‌های مرتبط با خودرو و با شرکت بیش از ۱۸۰ غرفه دار، در سوئیس آغاز شد. امسال، همانند سال‌های گذشته، محل برگزاری این نمایشگاه که قدمت آن به سال ۱۹۰۵ بازمی‌گردد، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ژنو در نزدیکی فرودگاه این شهر خواهد بود. طبق پیش‌بینی‌ها، نزدیک به یک میلیون بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

از قوانین مهم این نمایشگاه، میزبانی از خودروهای با ۳ چرخ یا بیشتر است. در نتیجه برندهای سازنده‌ی موتورسیکلت، در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت.

خودروهای الکتریکی و دارای قوای محرک حاصل از انرژی‌های نو، تیونرها و فعالان در زمینه‌ی افترمارکت، تولیدکنندگان قطعات و تزئینات، بخش طراحی بدنه و مهندسی فنی، سمینارهای تخصصی نگهداری خودرو و همچنین، بخش انیمیشن و جذابیت‌های بصری، در دپارتمان‌های فرعی نمایشگاه ژنو حضور خواهند داشت.

مرسدس بنز نیز با نمایش خودروهای جدید خود شامل کلاس های  smart EQ ،AMG GT ۴-Door Coupé ،X ،G ،A و ظاهر جدید کلاس  C  در مدل های Saloon و Estate با  موتورهای بنزینی ، دیزلی و هیبریدی جدید حضور خواهد داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *