شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

رونمایی مرسدس-بنز از خودروی الکتریکی با قابلیت پیمودن مسافت ۵۰۰ کیلومتر تنها با یک بار شارژ کامل

رونمایی مرسدس-بنز از خودروی الکتریکی با قابلیت پیمودن مسافت ۵۰۰ کیلومتر تنها با یک بار شارژ کامل

خبرگزاری دایملر:

مرسدس-بنز از یک خودروی الکتریکی با قابلیت طی مسافت ۵۰۰ کیلومتر تنها با یک بار شارژ کامل، رونمایی کرد.

معمولا قبل از وقوع هر تحولی در آینده، نشانه هایی از تغییرات برای همه قابل شناسایی می‌شود. صنعت خودرو سازی نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ نشانه های بسیاری حاکی از آن هستند که پیشرانه های الکتریکی در حال تجربه رنسانسی در تاریخ اختراع و به‌کارگیری‌شان هستند و در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جهانی برای خودرو سازی می‌باشند؛ در همین حین، به مرور زمان، صدای پیشرانه های سوختی، کم کم به گذشته تاریخ می‌پیوندند… البته احتمال دارد که این نوآوری و تغییر مدتی به طول بیانجامد ولی در آخر، این پیشرانه های الکتریکی هستند که پیروز میدان رقابت خودروسازی اند.

تواماس وبر (عضو هیات مدیره دایملر و گروه تحقیقاتی مرسدس-بنز): استراتژی الکتریکی سازی خودرو ها در کمپانی دایملر به مسیر خود ادامه می‌دهد، از این‌رو تمامی خودرو های مرسدس-بنز از سال ۲۰۱۷ به مرور بر پایه‌ی پیشرانه الکتریکی ساخته خواهند شد…”

دایملر در پاییز امسال، از خودرویMercedes-Benz GLC F-CELL  رو نمایی کرد. این خودرو اولین نمونه‌ی موفق از سیستم پیل سوختی با قابلیت شارژ سریع می‌باشد. تکنولوژی پیل سوختی قادر به طی مسافت های طولانی بدون نشت سوخت و هدررفت است؛ این تکنولوژی همچنین کاربرد های بسیاری در صنایع دیگر نیز دارد. تنها خروجی این سیستم، بخار آب خالص می‌باشد.

Mercedes-Benz GLC F-CELL نماینده عصر جدید : برای اولین بار مرسدس-بنز توانست پیل های سوختی را در فضای  کنار پیشرانه خودروهای معمولی قرار دهد.

در نگاه اول به محل قرار گیری موتور خودرو، شاید تشخیص تفاوت میان نسخه جدید و مدل های قدیمی تر، جندان مشخص نباشد، اما کافیست مقداری بیشتر دقت کنید تا تفاوت های کوچک ظاهری میان تکنولوژی پیل سوختی و پیشرانه های سوختی قدیمی مرسوم را متوجه شوید. بله مرسدس-بنز توانست به همین مقدار سیستم پیشرانه جدید را جمع و جور و کارآمد طراحی کند!

علاوه بر تمام مزیت هایی که بالا به آن اشاره شد، بد نیست توجه شما را به این موضوع جلب کنیم که شارژ سیستم جدید تنها سه دقیقه به طول می‌انجامد.

منبع: Daimler.com

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *