شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!

با افزایش شکاف بین خودروهای لوکس و خودروهای تقویت شده، بسیاری کمپانی‌ها روی به معرفی مدل‌های جدیدی آورده‌اند که بتوانند این شکاف را کمتر کنند. Mercedes AMG یکی از آنهاست که مدل C43 را در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 رونمایی کرده است. C43 در واقع پلی بین کلاس C استاندارد و C63 قدرتمند و چابک با موتور هشت سیلندرش است.

شاید تمام ویژگی‌های فوق‌العاده و تجربه بی‌نظیر رانندگی با C63 را نداشته باشد، ولی باز هم با موتور شش سیلندر سه لیتری تویین توربو شارژرش، هر راننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد. هرچند تغییرات ظاهری AMG C43 نسبت به C Class جزیی هستند، اما حس یک خودروی تقویت شده اسپرت را کاملاً منتقل می‌کنند. همچنین از تکنولوژی Multibeam LED در چراغ‌های جلو استفاده شده است که نور چراغ را بسته به شرایط محیطی، ترافیک و آب و هوا، تغییر می‌دهد. طراحی داخلی نیز بر همین اساس، تغییراتی داشته است.  پنل تمام دیجیتال به صورت سفارشی ارائه می‌شود و یک صفحه نمایش 12.3 اینچی در وسط کنسول جلوی راننده (بالای دریچه‌های تهویه مطبوع) قرار می‌گیرد. راننده می‌تواند اطلاعات بخش مختلف خودرو را (شامل سیستم تعلیق، سیستم‌های رفاهی مختلف و…) مشاهده کند و در صورت نیاز، هر کدام را تنظیم نماید.

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!2

C43 بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند به رانندگی عادی روزمره‌شان کمی هیجان اضافه کنند. یک سر و گردن از C Class استاندارد بالاتر، اما رام‌تر از C63! این خودرو در زمین های مختلف به طور چشمگیری پیشرفت کرده است. قدرت موتور و حداکثر گشتاور، از جمله مواردی است که در این خودرو تقویت شده است. همچنین سیستم تعلیق مجزا برای هر چرخ، سفرهای کوتاه شهری و مسافرت های بین شهری راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!3

C Class با تنوع زیادی که در انواع اتاق، پیشرانه و حالات رانندگی دارد موفق ترین سری Mercedes AMG به حساب می‌آید. طراحان  AMG با طراحی متفاوت رینگ و جلوپنجره، تفاوت‌های زیبایی در مدل های جدید این کلاس ایجاد کرده اند.

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!4

در طراحی داخلی C 43، از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. همچنین بخشی از خدمات، به صورت آپشن‌های قابل سفارش در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!5

نسل جدید فرمان های AMG در این خودرو معرفی می‌شود. با امکانات این فرمان در مطالب آینده بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!6

تکنولوژی Energizing Comfort Control بنز برای C 43 جدید به صورت سفارشی قابل عرضه است. این قابلیت، با ترکیب سیستم های مختلف رفاهی و بسته به شرایط محیط خارجی، عملکرد سیستم تهویه و دمای صندلی‌ها و سیستم پخش موسیقی و سایر موارد مرتبط را تنظیم می‌نماید.

معرفی C 43 تازه‌وارد، نه تازه‌کار!7

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *