شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

پذیرش پرداخت سیستم مالی چینی در موزه مرسدس بنز

پذیرش پرداخت سیستم مالی چینی در موزه مرسدس بنز

موزه مرسدس بنز اولین موزه اتومبیل آلمان می‌شود که Alipay را می‌پذیرد.

پکن / اشتوتگارت –  در هشتم آگوست، که طبق سنت چینی‌ها روزی مقدس است، موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت شروع به پذیرش پرداخت‌های سیستم مالی Alipay، زیرمجموعه فروشگاه Alibaba چین، کرد؛ که آسودگی بیشتری را برای بازدیدکنندگان چینی خود به ارمغان می‌آورد و به اولین موزه خودرویی در آلمان تبدیل می‌شود که این سیستم پرداخت فراگیر را معرفی می‌کند.

از امروز به بعد، بازدیدکنندگان چینی موزه مرسدس بنز این شانس را خواهند داشت که با استفاده از Alipay بازدیدی آسان‌تر و بدون پرداخت پول نقد را برای مراجعه و خرید در موزه مرسدس بنز، تجربه کنند. تبادلات مالی در موزه اعم از خرید از فروشگاه‌ها یا بازدیدها، با واحد پولی یورو آغاز می‌شود و به یوآن چین از سمت مشتری در حساب Alipay ختم می‌شود. تبدیل واحد پول توسط Alipay انجام می‌شود، که یک پلتفرم پرداخت موبایلی و آنلاین پیشتاز در چین و تحت کنترل گروه سرویس‌های مالی Ant چین می‌باشد.

موزه مرسدس بنز تاریخچه ۱۳۰ ساله این برند را جمع آوری کرده که از جمله آن می‌توان به نمایش  ۱۶۰ خودرو از محصولات مرسدس بنز در طول این سال ها و بیش از ۱۵۰۰ نمایشگاه که در ۹ طبقه احداث شده، اشاره کرد. در سال ۲۰۱۶، بیشترین تعداد بازدیدکنندگان خارجی، در حدود ۱۰ درصد، متعلق به چین بود.

با معرفی Alipay در موزه مرسدس بنز، دایملر همچنان به تعهدش در تامین بهترین تجربه مشتری متناسب با مشتریان چینی خودش ادامه می‌دهد. با این سرویس پرداختی راحت، انتظار می‌رود که موزه مرسدس بنز، بازدیدکنندگان چینی بیشتری را به خود جلب کند تا بیشتر با تاریخچه غنی و ابداعات گروه دایملر و برند مرسدس بنز آشنا شوند.

منبع: media.daimler.com

Mercedes-Benz Museum Mercedes-Benz Museum
Mercedes-Benz Museum

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *