شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

خدمت جدید شرکت ستاره ایران (تامین قطعات اصلی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز )

اهمیت استفاده از لاستیک زمستانه

تسهیلات لیزینگ برای خرید خودروهای کارکرده مرسدس بنز

مراقب عواقب تعمیرات غیر مجاز باشید

مراقب عواقب تعمیرات غیر مجاز باشید

اتومبیل های امروزی، نسبت به دو دهه قبل، بسیار پیچیده تر شده اند. استفاده از فن آوری های جدید، راحتی ، ایمنی و آسایش را به ارمغان می آورند. شرکت های اتومبیل سازی معتبر در دنیا، از این فن آوری بصورت گسترده در محصولات خود بکار می گیرند. اتومبیل های سواری مرسدس بنز، از این امر مستثنی نیستند. به همین دلیل، اجزاء تشکیل دنده سامانه های بکار گرفته شده، فقط مکانیکی نیست، و از شبکه گسترده ارتباطی، که مانند شبکه عصبی به هم مرتبط هستند، بهره می برند. برای کنترل کارکرد و عیب یابی این شبکه گسترده، نیاز به تجربه و تجهیزات مجهز و به روز است.

بههمین منظور، برای کنترل و بررسی ایراد و حتی کارهای سرویس دوره ای، نیاز به تکنسین مجرب و آموزش دیده، و تجهزات بروز است. این شرایط فقط در نمایندگی های مجاز مرسدس بنز در سرار دنیا مهیا و وجود دارد. تکنسین هایی که در این مراکز مشغول به کار هستند، بیشتر از همه، برروی انواع اتومبیل های سواری مرسدس بنز تسلط و تجربه دارند. قطعاتی که توسط آنها تعویض می شوند، اصلی و تایید شده هستند.
اشخاص یا مراکزی که بطور غیر مجاز و بدون داشتن مجوز فعالیت از شرکت سازنده یا نمایندگی انحصاری، مبادرت به تعمیر و سرویس دهی به مالکان اتومبیل های سواری مرسدس بنز می کنند، از امکانات غیر مطمئن ، قطعات غیر استاندارد و عدم اطلاع و تجربه کافی برخوردار هستند. بهمین علت، کارهایی که توسط این افراد یا مراکز انجام می شود، از پشتیبانی و گارانتی لازم برخوردار نیستند و کلیه عواقب و ضرر و زیان ، متوجه مالک اتومبیل است.

اطمینان خاطر و امنیت کار انجام شده، با مراجعه به مراکز مجاز خدمات پس از فروش اتومبیل های سواری مرسدس بنز

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *