شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

تعریف جدیدی از لاکچری

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

مراسم اهدای جایزه 1

مراسم اهدای جایزه‌ی لوروس ( Laureus )

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس ( Laureus ) به جای برگزاری به صورت مرسوم، به دلیل نگرانی‌های ایجاد شده توسط بیماری کرونا و پروتکل‌های بهداشتی ، بر بستر دیجیتالی برگزار شد. در کنار این موضوع، در این مراسم از کسانی که بدون خستگی برای شکست دادن این بیماری همه‌گیر تلاش کردند تقدیر به عمل آمد و همچنین درباره مردان و زنان ورزشکاری که از موقعیت خود برای پرداختن به مسائل و مشکلات فراتر از ورزش استفاده کرده‌اند، صحبت شد.

مراسم اهدای جایزه 2

جایزه‌ی لوروس برای بهترین مدافع سال

درکنار اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس به ورزشکاری با بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۰، با وجود اخلالی که توسط ویروس کرونا به وجود آمده بود، جایزه‌ی جدیدی اهدا شد که به تاثیر ورزشکاران بر جامعه بیش از پیش اهمیت می‌داد. قهرمان جهانی مسابقات فرمول یک، لوییس همیلتون ، به دلیل اقداماتش در مقابله با نژادپرستی به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی بهترین مدافع سال انتخاب شد.

مراسم اهدای جایزه 4

جایزه‌ی لوروس برای ورزشکار الهام‌بخش

بازیکن مصری تیم لیورپول، محمد صلاح، در سال ۲۰۲۱ به دلیل کمک‌هایش به نیازمندان و محرومان در طول سالیان طولانی، افتخار دریافت جایزه‌ی لوروس برای ورزشکار الهام‌بخش سال را داشته است. محمد صلاح تنها یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در چند سال اخیر نیست. او به بسیاری از جریان‌های اجتماعی در کشور مادری‌اش کمک کرده است. صلاح یکی از بزرگ‌ترین فعالان برابری حقوق زنان در خاورمیانه است و توسط مجله‌ی تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ مرد تاثیر گذار در جهان شناخته شده است.

مراسم اهدای جایزه 3

جایزه‌ی لوروس برای دستاور‌د‌های طولانی‌ مدت

( در رفرنس دستاورد‌های یک عمر ذکر شده )

یکی از شناخته‌شده‌ترین ورزشکاران تنیس، بیلی جین کینگ، که برنده‌ی ۳۹ عنوان گرند اسلم بوده، در طول زندگی خود برای برابری حقوق جنسیت‌های مختلف تلاش زیادی کرده و به عنوان یک پیشگام در زمینه‌ی برابری مدنی، امسال برنده‌ی این جایزه بوده است. او همچنین موسس جامعه‌ی تنیس بازان خانم و حمایت از ورزشکاران بوده است.

مراسم اهدای جایزه 5

برندگان دیگر

در ادامه‌ی این مراسم چهارمین جایزه به رافائل نادال رسید و نائومی اوساکا و بایرن مونیخ نیز برنده‌ی جایزه‌های مختلف بودند.

جایزه‌ی بهترین ورزشکار سال:

رافائل نادال

جایزه‌ی بهترین تیم سال :

بایرن مونیخ

جایزه‌ی دستیابی به موفقیت جهانی :

پاتریم موهامس

جایزه‌ی بهترین بازگشت سال :

مکس پاروت

جایزه‌ی ورزش برای دلایل بهتر :

KICKFORMORE  توسط  KICKFAIR

جایزه‌ی دستاورد‌های طولانی مدت :

بیلی جین کینگ

.

شرکت ستاره-ایران تنها نماینده انحصاری مرسد-بنز در ایران.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

1 دیدگاه دربارهٔ «مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *