شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

افتتاح فروشگاه جدید کالکشن و اکسسوری ستاره ایران در شهر مشهد مقدس

آخرین اظهار نظرات مهندس غلامرضا رزازی مدیرعامل ستاره ایران، درباره آخرین وضعیت و خدمات شرکت ستاره ایران

آخرین اظهار نظرات مهندس غلامرضا رزازی مدیرعامل ستاره ایران، درباره آخرین وضعیت و خدمات شرکت ستاره ایران
مهندس غلامرضا رزازی مدیرعامل ستاره ایران، در آخرین اظهار نظر خود، به شرح آخرین وضعیت ستاره ایران و خدمات آن پرداخت.

مهندس رزازی در ابتدا، از تداوم قرارداد با مرسدس-بنز خبر داد و اعلام کرد طبق آخرین قرارداد، همکاری مرسدس بنز وستاره ایران تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

ایشان همچنین بار دیگر متذکر شدند که ارائه خدمات ستاره ایران تنها محدود به خودروهای خریداری شده از نمایندگی رسمی نخواهد بود و تمامی دارندگان محصولات مرسدس بنز قادر به دریافت خدمات از تعمیرگاه مرکزی خواهند بود.

ایشان همچنین به انتقاد از قوانین جدید واردات پرداختند و محدودیت های مربوط به سقف قیمت را مانعی برای ورود محصولات متنوع مرسدس بنز به ایران ارزیابی کردند.

مهندس رزازی در ادامه تاکید کردند که ستاره ایران به دلیل تخفیف های ویژه ای که از مرسدس بنز می‌گیرد قادر به ارائه خودروهای سواری بنز با قیمت پایین تر نسبت به دیگر واردکنندگان می‌باشد.

ابهامات مربوط به تطابق سوخت مصرف شده در ایران با خودروهای مرسدس-بنز بخش دیگری از صحبت های ایشان را به خود اختصاص داد. ایشان تاکید کردند که خودرو های مورد نظر با فاکتورهای موجود در ایران تست می‌شوند و مصرف کنندگان نیازی به نگرانی در این باره ندارند.

در پایان، مهندس غلامرضا رزازی،  به جدیدترین دستاوردهای ستاره ایران پرداختند و برنامه های شرکت برای سال های آینده را شرح دادند.

جدیدترین خدمت شرکت ستاره ایران، امکان تهیه سوئیچ زاپاس در داخل ایران است. این به این معنی است که دیگر مشتریان لازم نیست یک یا دو ماه برای دریافت سوئیچ زاپاس خود منتظر بمانند و تمام مراحل تهیه سوئیچ توسط شرکت ستاره ایران و با تایید مرسدس بنز صورت میگیرد.

افزایش تعداد نمایندگی ها در سراسر کشور، امکان عرضه قطعه برای خودروهای کلاسیک و طرح نوسازی و گارانتی مجدد خودروهای دست دو از مهمترین برنامه های ستاره ایران برای سال های بعد می‌باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *