شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

لغو عاملیت 2125 ولنجک تهران

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

برگزاری دوره ی آموزش «آشنایی با محصولات جدید مرسدس بنز» در ستاره ایران

برگزاری دوره ی آموزش «آشنایی با محصولات جدید مرسدس بنز» در ستاره ایران

دوره­‌ی آموزش آشنایی با محصولات جدید مرسدس بنز در شرکت ستره ایران تنها نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران برگزار شد.

در این دوره­‌ی آموزشی که با حضور چند تن از کارشناسان شرکت ستاره ایران و نمایندگی­های این شرکت از سراسر کشور در محل تعمیرگاه مرکزی شرکت ستاره ایران برگزار شد، مباحثی از جمله آشنایی با محصولات جدید مرسدس بنز شامل خودروهای A Class، G Class، CLS ، وانت دو کابین X Class و آشنایی با اتومبیل­های برقیِ EQ توسط مدرس این دوره «مازیار دانش‌پژوه» برای شرکت کنندگان تشریح شد. چگونگی استفاده از فناوری­های جدید در این خودروها شامل موتور، ظاهر خودرو و همچنین خط مشی‌­های جدید در طراحی مدل­های جدید از جمله مباحث طرح شده در این دوره­‌ی آموزشی بودند.

«مهندس اردلان حسینی» مدیر توسعه شبکه نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران در خصوص سرفصل­های طرح شده در این دوره گفت: «شرکت دایملر به شکل ادواری و در بازه‌­های زمانیِ منظم، این دوره­‌های آموزشی را برگزار می­کند. دوره‌­ی آموزشیِ آشنایی با محصولات جدیدِ مرسدس بنز از جمله­‌ی این دوره‌­ها است که مبتنی بر برنامه‌­های آموزشی شرکت دایملر، در ستاره­‌ی ایران برگزار شده است.» وی با تأکید بر این نکته که فعالیت­های آموزشی ستاره ایران برای کارشناسان تعمیرگاه مرکزی و سایر نمایندگی­های ستاره ایران برگزار می‌­شود، گفت: «این دوره­‌ی آموزشی برای کارشناسانِ حوزه­‌های فروش و خدمات پس از فروش و کارشناسانی که با این محصولات در تهران و سایر نمایندگی­های ستاره ایران در سراسر کشور سر و کار دارند، برگزار شده است.»

ارایه­‌ی مباحثی در خصوص «طرح­های جدید دایملر در مورد ساختار دکوراسیونِ نمایندگی­ها و خدمات پس از فروشِ مرسدس بنز در سراسر جهان برای سال ۲۰۲۰» از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره­‌ی آموزشی بود. «مهندس حسینی» در خصوص این بخش از دوره­‌ی آموزشی گفت: «شرکت دایملر بر اساس برنامه‌­ریزی­‌هایی که انجام داده قرار است از سال ۲۰۲۰ شاکله­‌ی ظاهری تعمیرگاه­ها و خدمات پس از فروش مرسدس بنز و طراحی داخلی آنها را در نمایندگی­های این شرکت در سراسر جهان نوسازی کند. این طراحی­ها که در سراسر جهان اجرا خواهد شد، با بهره­‌گیری از عناصر مدرن و لوکس سعی بر آن خواهند داشت تا خاطره‌­ای جدید و به یاد ماندنی را برای مراجعین خود ایجاد کنند. از جمله مواردی که در طراحی­های جدید به آن توجه شده این است که کلیه­‌ی فرآیندهای پیشرفت کار به صورت دیجیتالی برای مشتریان به نمایش در می­ آید.»

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *