شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

افتتاح فروشگاه جدید کالکشن و اکسسوری ستاره ایران در شهر مشهد مقدس

برگزاری منظم دوره‌های آموزشی در ستاره‌ ایران

برگزاری منظم دوره‌های آموزشی در ستاره‌ ایران

دوره‌های مختلفِ آموزش فنی و غیرفنی برای کارشناس‌های نمایندگی‌ها و کادرِ ستادی شرکت ستاره‌ ایران برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام واحد توسعه‌ی نمایندگی‌های شرکت ستاره‌ ایران، انواع دوره‌های آموزشیِ موردنیاز کارشناس‌های فنی و ستادی این شرکت، در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود. این دوره‌ها برای گسترش توانمندی¬ها و به‌روزرسانی اطلاع‌ها در شرکت ستاره‌ی ایران و نمایندگی‌های آن اجرا می‌شود.
مهندس اردلان حسینی، مدیر توسعه‌ی نمایندگی‌های شرکت ستاره‌ ایران، ادامه داد: «برنامه‌ی آموزشی کلان نمایندگی‌های این شرکت در سال ۱۳۹۷، شامل ۱۸ دوره‌ی آموزشی است. این برنامه درمجموع ۲۹۱۲ نفرساعت آموزش را در برمی‌گیرد. این دوره‌ها شامل دوره‌های فنی و تخصصی تعمیرِ خودروهای سواری مرسدس بنز است. آخرین نسل موتورهای بنزینی ۴، ۶ و ۸ سیلندر، آخرین نسل گیربکس‌های ۷ و ۹ سرعته، عیب‌یابی تخصصی خودروهای مرسدس بنز، سامانه‌های تعلیق خودرو و میزان فرمان، سامانه‌های سوخت‌رسانی، سامانه‌های ترمز و پایداری خودرو و نرم‌افزارهای تخصصی تعمیر خودروهای سواری مرسدس بنز، ازجمله‌ی این دوره‌ها است.»
وی با اشاره به توجه مدیریت ارشد شرکت ستاره‌ ایران درباره‌ی این آموزش‌ها گفت: «دوره‌های غیرفنی، مختصِ کادر ستادی نمایندگی‌های خدمات پس‌ازفروش نیز در طول سال برگزار می‌شود. این دوره‌ها برای بهبود خدمت‌رسانی به مشتری‌ها و ارائه‌ی خدمت با آخرین استانداردهای مرسدس بنز است. دوره‌های مشتری‌مداری، اصول و فنون مذاکره، اصول انبارداری و دوره‌ی متخصص‌های فرآیند قطعه‌ها، ازجمله‌ی این دوره‌ها است. این دوره‌ها با استفاده از آخرین متدهای آموزشی روز دنیا و با استفاده از امکان‌های به‌روز، در مرکز آموزش ستاره‌ ایران انجام می‌شود. در آینده‌ای نزدیک این دوره‌های آموزشی با استفاده از ویدیو کنفرانس به‌صورت آنلاین در اختیار کادرِ نمایندگی‌های شرکت ستاره‌ ایران قرار خواهد گرفت.»

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *