شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

افتتاح فروشگاه جدید کالکشن و اکسسوری ستاره ایران در شهر مشهد مقدس

کسب رتبه های ممتاز توسط شرکت ستاره ی ایران

کسب رتبه های ممتاز توسط شرکت ستاره ی ایران

در ارزیابی­ های انجام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شرکت ستاره ایران با کسب امتیاز بالا در بخش­های مختلف، رتبه‌ی برتر را در بین شرکت­های خودروساز کشور به‌دست آورد.

بر اساس اعلام مهندس اردلان حسینی مدیر توسعه شبکه نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران، در ارزیابی­‌های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت ستاره ایران توانست با عملکرد مناسب در بخش­های مختلف، رتبه‌­ی برتر در میان شرکت­های خودروسازی کشور را کسب کند.

بر اساس اعلام این خبر، شرکت ستاره ایران در بخش خدمات پس از فروش در بین شرکت­های دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی در سراسر کشور حائز رتبه­‌ی نخست شد. ستاره ایران همچنین در بخش رضایتمندی مشتریان (CSI) نیز در بین شرکت­های دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی، رتبه‌ی دوم و در میان ۲۴ شرکت خودروساز کشور رتبه­‌ی سوم را کسب کرد.

گفتنی است ارزیابی­های ISQI همه ساله در نوبت­‌های مختلف توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (به نمایندگی از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت) در سطح شرکت­های خودروساز کشور انجام می­شود. در این ارزیابی­‌ها مواردی از جمله رضایتمندی مشتریان و چگونگی ارائه­‌ی خدمات پس از فروش مورد بررسی و تحلیل قرار می‌­گیرند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *