شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

افتتاح فروشگاه جدید کالکشن و اکسسوری ستاره ایران در شهر مشهد مقدس

شكسته شدن ركورد تعداد نمايندگی‌های شركت ستاره ايران در سال ۱۳۹۷

شكسته شدن ركورد تعداد نمايندگی‌های شركت ستاره ايران در سال ۱۳۹۷

اردلان حسینی : مدیر توسعه شبکه نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران
گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش در شرکت‌های خودرویی از عوامل تعیین کننده در توسعه سازمان و پویایی آن محسوب می‌شود. امروزه شرکت‌های بزرگ می‌کوشند تا بهترین شرایط را برای تسهیل دسترسی مشتریان خود به خدمات خودروییِ مورد نیاز فراهم کنند.
شرکت ستاره ایران به‌عنوان تنها نماینده رسمی شرکت مرسدس بنز در ایران، از زمان تأسیس خود در سال ۱۳۸۴ تاکنون، همواره کوشیده است تا بهترین امکانات و شرایط را برای بهره‌مندی دارندگان خودروهای مرسدس بنز از امکانات شرکتِ مادر در سراسر کشور فراهم آورد. ارایه‌ی بهترین خدمات پس از فروش، ارایه‌ی خدمات تعمیرگاهی و سرویس خودرو با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و کیفیتی منطبق با استانداردهای شرکت دایملر و تأمین قطعات اصل (Original) برای خودروهایی که نیاز به تعمیر و یا سرویس دارند، از جمله مواردی است که به‌طور جدی مورد توجه مدیران شرکت ستاره ایران قرار داشته است.
با توجه به گستره‌ی وسیع مخاطبان شرکت ستاره ایران در استان‌های مختلف و پراکندگی حضور خودروهای مرسدس بنز در سطح کشور، گسترش شبکه‌ی نمایندگی‌ها و توزیع متوازنِ خدماتِ شرکت ستاره ایران در سطح کشور، در سال‌های گذشته همواره در دستور کار قرار داشته است. افتتاح نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران در کلان‌شهرهای مشهد، اصفهان و همچنین دومین تعمیرگاه و نمایندگی خدمات پس از فروش در خیابان آجودانیه تهران که در سال جاری انجام شده‌اند، در همین راستا صورت گرفته است.
افزایش تعداد نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران در سراسر کشور در ماه‌های اخیر به گونه‌ای بوده است که این شرکت با شکستن رکورد تعداد نمایندگی‌های خود در سال جاری، موفق به ورود به مجموعه‌ی شرکت‌های دارای بیش از ده نمایندگی در کشور شود.
تعداد نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران در سطح کشور در سال ۱۳۸۴ (سال تأسیس شرکت ستاره ایران) هفت نمایندگی بوده است؛ این شرکت در سال‌های ۱۳۸۷ با هشت نمایندگی و از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ با تعداد ۹ نمایندگی ادامه‌ی فعالیت داده است.
گسترش شبکه‌ی نمایندگی‌ها و تسهیل در دسترسی دارندگان خودروهای مرسدس بنز به خدمات مناسب از جمله اهداف مهم در فعالیت‌های شرکت ستاره ایران به شمار می‌رود؛ در همین راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگی‌های جدید این شرکت در استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی و هرمزگان به‌زودی گشایش خواهند یافت.

شكسته شدن ركورد تعداد نمايندگی‌های شركت ستاره ايران در سال ۱۳۹۷

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *