شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

افتتاح فروشگاه جدید کالکشن و اکسسوری ستاره ایران در شهر مشهد مقدس

پیشنهاد لاکچری برای ایرانی‌ها

پیشنهاد لاکچری برای ایرانی‌ها

مرسدس بنز به طور رسمی از قصد خود برای ارائه یک رده جدید و اختصاصی از لیموزین اس کلاس به بازار ایران خبر داده است.

محمد حسین شاوردی: خبر گرچه شوکه کننده است اما حقیقت دارد. بازار ایران در زمینه عرضه خودروهای لوکس از کشش بسیار بالایی برخورداربوده و همه برندهای لوکس سودای حضور در ایران را دارند. در عین حال حضور ب.ام.و رقیب تاریخی مرسدس به دلیل حجم بالای فروش نسل جدید سری ۷ در ایران، مهمترین عامل تحریک ستاره آلمانی برای عرضه نوعی خاص از سری اس کلاس با یک موتور ۲۵۰۰ سی سی مطابق نیاز بازار کشورمان تشخیص داده شده است. گویا مرسدس در تلاش است تا با راه اندازی یک سری جدید از اس کلاس با موتوری کم حجم، خلاء حضور خود در ایران را به سرعت پوشش داده و گویا برای سال اول، برنامه فروش حدودا ۱۰۰۰ دستگاه اس کلاس ۲۰۱۸ را در سر دارد. سه اولویت بنز برای این خودرو در نسل جدید، رانندگی هوشمند، فناوری کارآمد و ذات لوکس بیان شده و نگاهی به بخش‌های فنی و ویژگی های رفاعی اس کلاس نشان می دهد.

این خودرو در هر سه بخش دربالاترین سطح ممکن قرار دارد. به طور کلی درباره اس کلاس ۲۰۱۸ که به تازگی با فیس لیفتی عمیق مواجه شده نکات جالب یسیار است. برای نمونه اس کلاس ۲۰۱۸ با طول، عرض و ارتفاعی به اندازه ۵/۱۱ متر، ۱/۸۹، ۱/۴۸ متر وفاصله بین دو محور ۳/۱۶ متر، خودرویی بسیار جادار است که در مقایسه با کابین ۷۳۰آی حدود ۹ سانتی‌متر فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد. همانطور که از مرسدس بنز انتظار می‌رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی‌ها با بالاترین کیقیت در این خودرو گردآوری شده‌اند.

در داخل کابین، استقاده از چوب، تزئینات فلزی وچرم به بهترین شکل صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح توام کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعات آنالوگ، یک کی‌پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲/۳ اینچی با رزولوشن بالا یکی به عنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قییل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می‌شوند. سیستم صوتی فراگیر بورمستر نیز صدای سه بعدی وبا کیفیتی را به گوش شما می‌رساند. سیستم ایمنی این خودرو یک مجموعه حیرت انگیزبا نام پری‌سیف(Presafe) است که درست قبل از وقوع حادثه، نویز هشدارآمیزی (PinkNoise) منتشر می‌کند و شما را برای روبه‌رو شدن با تصادف به شدت آماده می‌نماید. همچنین پکیج‌های کمک راننده جدید این ماشین شامل دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملا خودکار است که نظیر آن در کمتر محصول مشابهی دیده می‌شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *