شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

لغو عاملیت 2125 ولنجک تهران

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

برای اولین‌بار در بین شرکت‌های خودرویی محقق شد

بنر وب سایت مرکز نوآوری

ایجاد و راه‌اندازی مرکز نوآوری در شرکت ستاره ایران

مدیرعامل شرکت ستاره ایران، از انعقاد تفاهم‌نامه رسمی با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای ایجاد مرکز نوآوری در این شرکت خبر داد و گفت: براي نخستين بار است كه اين اقدام در شركت خودروساز كشور اجرا شده است.

سید حميد ادبي، با بيان اين‌كه مركز نوآوري در راستاي اجرايي كردن فعاليت ها، برنامه هاي عملياتي و اقدامات نوين خدمات پس از فروش ايجاد شده، عنوان كرد:
1. آموزش نیروی انسانی متخصص در حوزه خدمات پس از فروش در سطح استانداردهای بین المللی کمپانی مرسدس بنز آلمان، بومی‌سـازی خدمات فوق تخصصی تعمیرات خودروهای مرسدس بنز هیبریدی و برقی
2. بومی‌سـازی خدمات فوق تخصصی تعمیرات خودروهای مرسدس بنز هیبریدی و برقی
3. آموزش فناوری ها و سیسـتم‌های پیشرفته کمک راننده (ADAS) خودروهای مرسـدس بنز
4. ارتقاء فرآیندها و روش‌های خدمات پس از فروش، راه اندازی سیستم‌های آموزشی دیجیتال
5. نمایشگاه و فروشگاه مجازی (virtual showroom)، ارتقاء رضایتمنـدی مشتریان با اسـتفاده از نرم افزارهای کاربردی و فناوری های نویـن
6. بومی سازی برنامه پیشرفته استیکس (مدل پذیرش تا تحویل کمپانی مرسدس بنز آلمان)
7. زمینه سازی لازم جهت کسب دانش فنی و حرکت به سمت انتقال فناوری نوین صنعت خودروسازی جهان (خودروهای متصل، خودران و …)
و برنامه ریزی حرفه ای جهت تکمیل زنجیره ارزش کسب و کار و ارتقاء فعالیت های تجاری بین المللی ( تولید، بازاریابی، واردات، فروش و خدمات پس از فروش) از جمله اقدماتي است كه در پي ايجاد اين مركز نوآوري و با هدف صيانت و ارتقاي سطح رضايت مشتريان صورت مي‌گيرد.

وي با تاكيد بر اين‌كه اجراي خدمات پس از فروش در شركت ستاره ايران از منظر دانش فني، ابزار و تجهيزات بر اساس دستورالعمل هاي استاندارد و فوق حرفه‌اي و بين‌المللي كمپاني مرسدس بنز صورت مي گيرد، گفت: از اسفندماه سال 1399 تاكنون براي اخذ گواهينامه اين مركز در تلاش هستيم و در نهايت پس از ارايه مدارك، مستندات، ظرفيت و توانمندي هاي موجود، در پايان مردادماه موفق به اخذ اين گواهينامه شديم.

مديرعامل شركت ستاره ايران با اشاره به ظرفيت‌هاي اشتغال‌زايي موجود در اين مركز، اظهار كرد: با شروع به كار مركز نوآوري، دانشجويان حرفه‌اي كه در زمينه شتاب دهنده‌ها و شاخه هاي مرتبط با اين حوزه متخصص هستند را جذب خواهيم كرد.

دکتر ادبي با اشاره به كاهش هزينه اي كه متعاقب ايجاد اين مركز محقق خواهد شد، تصريح كرد: طبيعتا بازديد مشتريان از نمايشگاه های خودرو و قطعات به صورت مجازي و بدون نياز به حضور فيزيكي، موجب كاهش هزينه خواهد شد و افراد در بازديد مجازي، فرصت و زمان بيشتر و تسلط بيشتري خواهند داشت. اين بازديد مجازي با استفاده از عينك هاي متاورس و واقعيت مجازي و نيز استفاده از اپليكيشن هاي تلفن همراه اجرايي خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: ستاره ايران اولين شركت خودرويي كشور محسوب مي‌شود كه از حدود شش ماه قبل كارگروه متاورس را راه اندازي كرده است كه اين اقدام با محوريت ارايه خدمات نوين از طريق سيستم هاي هوشمند متاورس براي مشتريان صورت گرفته است.
وی با بیان این‌که معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، شرکت ستاره ایران را واجد شرایط انتقال تجربه و دانش این اقدام نوین به سایر خودروسازان می‌داند، اظهار کرد: به‌این‌ترتیب، با برنامه‌های نوین خدمات پس از فروش خود می‌توانیم نسبت به ارتقای حوزه‌های خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی تعمیم دهیم .

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *