شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

تغییرات مرسدس C 43 جدید بهبود پرفروش‌ترین کلاس Mercedes AMG

تغییرات مرسدس C 43 جدید بهبود پرفروش‌ترین کلاس Mercedes AMG

C Class با چهار اتاق مختلف (استیشن، سدان، کابریولت و کوپه)، سه قدرت متفاوت و دو حالت رانندگی گوناگون، موفق‌ترین و متنوع‌ترین سریMercedes AMG است. طراحی ویژه جلوپنجره، زودتر از هرچیزی هویت AMG را آشکار می‌کند. رینگ‌های فوق سبک پنج‌پر خاکستری براق که در صورت سفارش می‌توانند با رینگ‌های پنج‌پر مشکی مات یا براق جایگزین شوند، یکی دیگر از تفاوت‎‌های زیبایی است که طراحان AMG ایجاد کرده‌اند.

تغییرات مرسدس C 43 جدید بهبود پرفروش‌ترین کلاس Mercedes AMG2

تقویت موتور، ۲۳ اسب بخار به قدرت پیشرانه استاندارد C Class افزوده و قدرت آن را به ۳۹۰ اسب بخار رسانده است. حداکثر گشتاور ۵۲۰ نیوتن/متر در ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دور بر دقیقه نیز به راحتی قابل دسترس است. در نهایت با تمام این تغییرات، صفر تا صد برای مدل‌های سدان و کوپه به ۴٫۷ ثانیه و برای مدل‌های استیشن و کابریولت به ۴٫۸ ثانیه کاهش یافته است.

تغییرات مرسدس C 43 جدید بهبود پرفروش‌ترین کلاس Mercedes AMG3

گیربکس ۴MATIC دو دیفرانسیل AMG، گشتاور را با نسبت ۶۹% به ۳۱% به ترتیب بر دیفرانسیل عقب و جلو، تقسیم می‌کند. این کار، شتاب جانبی و نیز کشش خودرو را افزایش می‌دهد. به علاوه طراحی جمع‌وجور کل مجموعه جعبه‌دنده، فضای اضافه‌ای را از اتاق اشغال نمی‌کند.

تغییرات مرسدس C 43 جدید بهبود پرفروش‌ترین کلاس Mercedes AMG4

فنربندی چهارمیله‌ای محور جلو و سیستم تعلیق مجزا برای هر چرخ عقب، راحتی بی‌نظیری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. ضمناً راننده با کمک کنترل هوشمند سیستم تعلیق از طریق پنل مرکزی، می‌تواند سه حالت مختلف Comfort، Sport و Sport+ را انتخاب کند که هرکدام شخصیت متفاوتی به C 43 می‌بخشند.

تغییرات مرسدس C 43 جدید بهبود پرفروش‌ترین کلاس Mercedes AMG5

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *