شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

تعمیرگاه مرکزی در سال 1402پنج شنبه ها نیز فعالیت دارد

معرفی قطعات اصلی مرسدس بنز

ارائه خدمات تخصصی خدمات امداد و سرویس در محل مرسدس بنز برای نخستین بار در ایران

ایجاد خدمات جدید سرویس بخش در محل از ابتدای سال 1400

خرید و فروش خودرو های کارکرده مرسدس بنز

خرید و فروش خودرو های کارکرده مرسدس بنز

فروش آسان  خرید مطمئن 

وسیله نقلیه شخصی از مهمترین نیاز های زندگی روزمره عصر حاضر به شمار می آید، در همین راستا نیاز به تنوع انگیزه ای اصلی برای نقل و انتقالات خودرو های ایجاد کرده است. با توجه به قیمت بالا و پیچیدگی های فنی خودرو های لوکس مخصوصا مرسدس بنز  ایرادات پیش پا افتاده می تواند هزینه های زیادی را به خریدار تحمیل نماید. بر همین اساس اصلی ترین دغدغه در خرید و فروش خودروهای کارکرده مرسدس بنز ، اطمینان از اصالت خودرو ، فروش آسان و خرید مطمئن خودرو می باشد. فردی که مصمم به خرید خودرو است و برای اطمینان از کیفیت مناسب آن به مشاهدات ظاهری و اطلاعات عمومی خود اطمینان ندارد، به کارشناسان آموزش دیده و تجهیزات پیشرفته عیب یابی مورد تائید شرکت سازنده (‌دایملر‌) نیاز خواهد داشت، تا با اطلاع از اصالت و سلامت خودروی دست دوم یک خرید مطمئن را تجربه نماید.

طبق آمار یکی دیگر از مهمترین نگرانی های خریداران و فروشندگان خودرو های کارکرده مرسدس بنز ، خرید و فروش به قیمت مناسب می باشد. قیمت ارائه شده رابطه مستقیم با اصالت و سلامت فنی، آپشن های اصلی مرسدس بنز و کیلومتر کارکرد واقعی خودرو داشته که تشخیص آن فقط از طریق دسترسی به پرتال های شرکت سازنده توسط نماینده رسمی مرسدس امکان پذیر می باشد.

شما می توانید به جهت آشنایی بیشتر با اصلی ترین تعاریف این کسب و کار ( اصالت خودرو ، آپشن های اصلی مرسدس بنز ، ارزیابی فنی خودرو ، گارانتی الحاقی مرسدس بنز ، تسهیلات لیزینگ ، فروش امانی ) بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران این افتخار را دارد که با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات فروش و پشتیبانی تخصصی، مرکزی مطمئن برای دوستداران این برند محبوب بوجود آورده است.

این شرکت از طریق دسترسی به وب سایت ها و نرم افزارهای تخصصی شرکت مرسدس بنز، امکان بررسی اصالت خودرو از طریق تطبیق شماره شاسی، شماره موتور و همچنین تجهیزات و آپشن های خودرو با اطلاعات کارخانه سازنده را دارد. همکاران متخصص ما به مدد نسل جدید دستگاه پیشرفته Xentry که فقط در اختیار نمایندگی ها این برند در سراسر دنیا می باشد امکان بررسی و استخراج داده های ذخیره شده در کامپیوتر مرکزی خودرو از جمله کیلومتر واقعی کارکرد، را دارند.

با هدف کسب حداکثر رضایت دارندگان مرسدس بنز ، ستاره ایران این امکان را فراهم نموده است تا پس اتمام مدت گارانتی اولیه خودرو، بنا بر انتخاب مالک در دوره های یک ساله و دوساله گارنتی الحاقی ارائه نماید تا همواره چتر حمایت مرسدس بنز برای اعضای خانواده این برند فراهم باشد.

ما با بررسی تقاضای دارندگان محترم خودروهای مرسدس بنز و به جهت فراهم نمودن بستری امن و مطمئن برای مبادلات خودرو خدمات خرید و فروش خودروهای کارکرده را در شرکت ستاره ایران راه اندازی نمودیم تا به کمک تجربه طولانی مدت و شبکه نمایندگی های فراگیر در کشور امکان یک فروش آسان و خرید مطمئن را مهیا نماییم.

شماره تماس واحد فروش : 41716 – 021  

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *