شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

تولید سری جدید مرسدس بنز s-class استارت خورد

تولید سری جدید مرسدس بنز s-class استارت خورد

شروع تولید سری جدید مرسدس-بنز در خودرو سازی سیندلفینگن (Sindelfingen) : رویای رانندگی بدون سرنشین با سری جدید S-Class از خط تولید تا محل تحویل

  • مرسدس-بنز شروع به ساخت سری جدید S-Classدر سیندلفینگن (Sindelfingen) می کند.
  • رانندگی خودکار این سری، در مرحله تست pilot قرار دارد.
  • مارکوس شفر (Markus Schäfer) در مصاحبه اش با خبرگذاری دایملراشاره کرد: “سری جدید S-Class، استاندارد های جهانی امنیت، رفاه و ارتباطات را جابجا می کند. S-Class جدید، با شتاب مثال زدنی ای در حال تحقق بخشیدن به رویای رانندگی بدون سرنشین است.”
  • مایکل بور (Michael Bauer) اشاره کرد: “در پروسه ساخت سری S-Class جدید، ما علاوه بر بکارگیری بروز ترین و برترین تکنولوژی های روز صنعت خودرو سازی، از تجربیات و شناخت اعضای کارخانه مان برای بهتر شدن کارایی و تجربه رانندگی مشتریان، بهره برده ایم.”
  • با بروزرسانی جدید Luxury saloon ، سیستم رانندگی هوشمند “Intelligent Drive” به درک جدیدی از خواسته های راننده رسیده و این، قدمی بزرگ در زمینه هوشمند سازی رانندگی است.

در خط مونتاژ نهایی، خودروهای مونتاژ شده، مسافتی حدود 1.5 کیلومتر را بدون راننده تا محل تحویل و تست نهایی، طی می کنند. برای حصول اطمینان بابت صحیح و سالم رسیدن خودرو، سیستم ناوبری خودکار، علاوه بر دوربین ها، از سنسورهای ultrasonic التراسونیک برای افزایش دقت در هنگام پیچش فرمان و عمل کردن ترمزها، بهره می برد. نرم افزار اختصاصی طراحی شده برای سری S-Class رانندگی ای نرم و مطمئن را برای سرنشینان خودرو تضمین می کند.

منبع:media.daimler.com 

تولید سری جدید مرسدس بنز s-class استارت خورد2

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *