شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

تعریف جدیدی از لاکچری

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

جایزه مسابقه کاپ مرسدس

جام مرسدس بنز سال ۲۰۲۱ : پرواز EQS بر فراز اشتوتگارد

*** جام مرسدس بنز وسوسه کننده برای تنیس باز‌های حرفه‌ای در جام مرسدس بنز : خودروی جدید EQS به صورت رسمی متعلق به برنده خواهد بود

بر خلاف سال گذشته که این جام با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا برگزار نشد، امسال خبر‌های خوبی برای طرفداران بازی تنیس داریم. در ماه جوئن، در محل برگزاری بازی‌های تنیس اشتوتگارد، این جام دوباره از سر گرفته خواهد شد. چهل و دومین جام مرسدس بنز از هفتم تا سیزدهم جوئن سال ۲۰۲۱ در سطح حرفه‌ای برگزار خواهد شد. به برنده‌ی این دوره از رقابت‌ها، یک دستگاه مرسدس بنز EQS به عنوان جایزه‌ی ویژه تعلق خواهد گرفت. این خودرو به عنوان اولین خودروی تمام الکتریکی مرسدس بنز در کلاس لوکس، قبل از شروع مسابقات، شرکت مرسدس بنز با یک حرکت تبلیغاتی یک دستگاه از این خودرو را بر فراز اشتوتگارد به پرواز در آورد.

در این دوره از مسابقات نیز درست مثل ادوار گذشته، شرکت مرسدس بنز به عنوان حامی مالی این جام حضور یافته است. تا به حال تعداد زیادی از تنیس باز‌های حرفه‌‌ای، با وجود تداخل این مسابقات با گرند اسلم فرانسه، حضور خود را به صورت رسمی تایید کرده‌اند. در کنار بهترین بازیکن آلمان، الکساندر زِوِرِو، ستاره‌ی نسل بعد، جانیک سینر ۱۹ ساله از ایتالیا نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت. البته این موضوع به عملکردش در باز‌ی‌های پاریس بستگی خواهد داشت. همچنین نفر دوم آلمان، جان‌لنارد استروف در کنار سه تن از کانادا حضور خواهد داشت.

بریتا زیگر به عناون یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی مرسدس AG و دایملر AG می‌گوید: ما به عنوان حامی مالی این دوره از مسابقات، بسیار خوشحالیم که بر خلاف سال گذشته، امسال مسابقات به صورت کامل برگزار خواهند شد. این مسابقات در قسمت اول فصل، جذابیت خود را به تماشا‌چیان ثابت خواهد کرد. ما مشتاقیم تا ببینیم که EQS به کدامیک از شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

جایزه‌ی این دوره از مسابقات به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی، هماهنگی خوبی با نحوه‌ی زندگی تنیس‌بازان دارد. این خودروی لوکس توان پیمایش ۷۷۰ کیلومتر مسافت را تنها با یک بار شارژ داشته و می‌تواند ۳۸۵ کیلو وات قدرت تولید کند. این بدان معناست که EQS درست مثل برادر‌هایش در کلاس S دارای موتور بسیار قدر‌تمندی است. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های داخلی این خودرو، سیستم صفحه نمایش هایپر ( نمایشگر چند‌گانه ) است که از آخرین نسخه‌ی سیستم MBUX پشتیبانی می‌کند. نمایشگر‌های با کیفیت و خمیده‌ی این سیستم تقریبا تمام داشبورد خودرو را در بر می‌گیرند. شرکت مرسدس بنز با استفاده از فناوری هوش مصنوعی توانسته است این سیستم کنترل مرکزی خودرو را تا حد زیادی با نحوه‌ی استفاده‌ی کاربر هماهنگ کند که وجه تمایز آن با رقبای دیگر محسوب می‌شود. در این دوره از مسابقات برای اولین بار یک نمایشگر LED ۲۷۰ درجه‌ای در مرکز زمین مسابقات جام مرسدس قرار خواهد داشت. این نمایشگر بزرگ از سه طرف اطلاعات مسابقه را به همراه گرافیک‌های مختلف در اختیار تماشاچیان خواهد گذاشت. در بین اطلاعات نیز تبلیغات کوچکی از محصولات مرسدس بنز نیز با انیمیشن‌های مختلف به نمایش در خواهد آمد. بازی‌های اصلی را می‌توان از طریق تلویزیون یا استریم‌های ServusTV مشاهده کرد. همچنین یک نرم‌افزار اندرویدی جدید نیز این بازی‌ها را در دسترس عموم قرار خواهد داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *