شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

مدل های جدید مرسدس بنز کلاس C در یک نگاه Mercedes-Benz C-Class

مدل های جدید مرسدس بنز کلاس C در یک نگاه Mercedes-Benz C-Class

سری جدید مرسدس بنز کلاس C : همیشه پیشرو

این سری جدید مرسدس بنز کلاس C است، خانواده‌ای اسپرت، پیشرو با دستیارهای رانندگی هوشمندتر! این سری جدید از خودروهای مرسدس بنز شامل چهار مدل سدان، استیشن، کوپه و کابریولت خواهد بود که هر کدام نسبت به مدل‌های گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی در ظاهر، طراحی داخلی، سیستم‌های هوشمند کمک راننده و همچنین توان موتور داشته اند.

مدل سدان: هوشمند‌تر، اسپرت‌تر

این مدل با طراحی زیبای AMG و سیستم تعلیق دینامیک همراه خواهد بود؛ این سیستم تعلیق حس رانندگی اسپرت را در زمانی که راننده این حالت را انتخاب می‌کند، منتقل می‌کند. موتور هیبریدی این مدل با سیستم EQ Boost آماده‌ی شکستن رکوردهای عملکرد و بهینگی خواهد بود. این خودرو همچنین با دو رنگ خاص و جدید سبز زمردی و بژ عرضه خواهد شد.

مدل های جدید مرسدس بنز کلاس C در یک نگاه Mercedes-Benz C-Class2

مدل استیشن: با دوام‌تر

این مدل نیز با دو رنگ خاص زمردی و بژ عرضه خواهد شد. همچنین با گنجایش فوق‌العاده ۱۵۱۰ لیتر در صندوق عقب خود، یک خودروی بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی خواهد بود. همچنین این مدل با پیشرفته‌ترین و هوشمندترین سیستم‌های دستیار رانندگی، خودرویی هوشیار و مدرن خواهد بود. 

مدل های جدید مرسدس بنز کلاس C در یک نگاه Mercedes-Benz C-Class3

مدل کوپه: مثل یک ورزشکار

فارغ از نوع ورزش، ویژگی مشترک تمام ورزشکاران، آمادگی فوق‌العاده‌ی بدنی‌ست! مدل جدید C-Class کوپه هم مثل یک ورزشکار با بدنه‌ای قدرتمند و آماده ساخته شده است که پویایی و کنترل منحصر به فردی را به ویژگی‌های رانندگی با این خودرو اضافه می‌کند.

مدل های جدید مرسدس بنز کلاس C در یک نگاه Mercedes-Benz C-Class4

مدل کابریولت: برای تمام فصول!

تمام فصل‌ها فصل کابریولت است. با طراحی اسپرت و تابستانی بدون سقف، اما با عملکرد فوق‌العاده در تمام فصول با سقف تاشو. با تعادل و زیبایی منحصر به فرد، شبیه یک رقصنده باله. با چراغ‌های ظریف و چند پرتو، با موتور هیبریدی الکتریکی و سیستم EQ Boost، ترکیبی از ظاهری اسپرت و لوکس.

مدل های جدید مرسدس بنز کلاس C در یک نگاه Mercedes-Benz C-Class5

منبع: Mercedes-Benz

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *