شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

نمایش فضای داخلی EQS در نمایشگاه بین المللی اتومبیل توکیو – ژاپن 2019

Mercedes-Benz VISION EQSMercedes-Benz VISION EQS

ا توجه به فعالیت هایی که مرسدس بنز در نمایشگاه بین المللی اتومبیل IAA 2019 در زمینه رونمایی مدل مفهومی لوکس EQS به انجام رساند، در چند روز آینده و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی اتومبیل توکیو در ژاپن فضای داخلی خودروی ویژن  EQS   رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه اتومبیل توکیو یکی از بزرگترین نمایشگاههای اتومبیل در جهان است و اخبار اتومبیل جهان را به میلیون ها بازدیدکننده نشان می دهد. تمرکز اصلی نمایشگاه اتومبیل توکیو ، مانند هر سال ، مطالعات آینده نگرانه و عجیب و غریب از طراحان ژاپنی است. اگرچه بدیهی است که مرسدس همچنین طراحی فعلی و بالاتر از همه طراحی های آینده خود را نشان می دهد. این نمایشگاه مکانی ایده آل برای آخرین مدل EQS یا طراحی داخلی آن است که این نیز می تواند سمت و سوی طراحی داخلی کلاس اس آینده با کد W223 را  به نمایش بگذارد.

تاکنون تصاویر داخلی مرسدس بنز ویژن EQS کاملاً از گرافیک رایانه ای یا CGI تولید شده است. تصاویر واقعی از طراحی داخلی این برند اشتوتگارتی را عمداً منتشر نشده است. در نمایشگاه بین المللی اتومبیل IAA 2019 در ماه سپتامبر در فرانکفورت، نمایش فضای داخلی این وسیله نقلیه حتی برای مطبوعات نیز وجود نداشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *