شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

عرضه فیس لیفت مرسدس-بنز کلاس s جدید مدل ۲۰۱۸

عرضه فیس لیفت مرسدس-بنز کلاس s جدید مدل ۲۰۱۸
مرسدس بنز از عرضه کلاس S جدید خود در ۱۹ ژانویه خبر داده است.

نسل کنونی کلاس S در ژانویه ۲۰۱۴ عرضه شده بود و کلاس S جدید در واقع به روز رسانی در نیمه تولید این خودرو است. کلاس S جدید دارای ظاهری کاملا جدید با ساختاری نوین برای لامپ های دید در روز LED و هم چنین سپر جلوی کاملا بازطراحی شده است. عناصر داخلی چراغ های جلوی این خودرو نیز تغییر یافته اند و عملکرد روشنایی بهتری دارند. از آنجا که این به روز رسانی یک فیس لیفت محسوب می شود بدنه آن بی تغییر بوده و منحنی های آن نیز حفظ شده است. اما این خودرو به مجموعه جدیدی از رینگ های آلیاژی و هم چنین چراغ های عقب اصلاح شده، مجهز می شود.

در حالی که بدنه این خودرو تغییر زیادی نداشته، در کابین مدل ۲۰۱۸ این خودرو، تجهیزات جدیدی تعبیه شده است. اکنون ۶۴ رنگ روشنایی محیطی، تجهیزات رفاهی متعدد و ویژگی های لوکس مازاد در این خودرو ارائه می شود. نمایشگرهای دوقلو روی داشبورد این خودرو تعبیه شده اند و دارای ساختاری قابل تنظیم برای پانل تجهیزات و سیستم های سرگرمی هستند.
زیر کاپوت کلاس S پلتفرم الکتریکی ۴۸ ولتی جدیدی قرار گرفته که اساس تکنولوژی کمک الکتریکی جدید این خودرو است و با ساختار هدایت خودران مدرن نیز مطابقت دارد. کلاس S با موتور ۳٫۰ لیتری بنزینی و دیزلی V6 عرضه خواهد شد و نسخه ممتاز S500 آن به موتور V8 بنزینی مجهز می شود.

عرضه فیس لیفت مرسدس-بنز کلاس s جدید مدل ۲۰۱۸2

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *