شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

لغو عاملیت 2125 ولنجک تهران

برگزاری جلسات کمیته راهبردی دانشگاه علمی کاربردی

افتتاح نمایندگی جدید شرکت ستاره ایران در شهر اهواز. بزودی

پیام نوروزی مهندس رزازی، مدیر عامل شرکت ستاره ایران

پیام نوروزی مهندس رزازی، مدیر عامل شرکت ستاره ایران2

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یسئله من فى السموات و الارض کل یوم هو فى‌‏شان. [1]  

از هـمـه سـوی جهان جـلوه او مـی‌بینـم      جلوه‌ی اوست جهان کز همه سو می‌بینم
چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل      آن نگــارین همــه رنگ و همـه بو میبیـنم [2]

عید نوروز باستانی که یادگار پیشینیانِ پاک‌نهادِ این سرزمینِ اسطوره‌ای و میراث جاودان ملت شریف ایران است را به همه‌ی همراهان ستاره ایران و دست‌اندرکاران صنعت خودروی کشور تبریک می‌گویم. حلول بهار و شادابی و طراوتِ همراه آن، بار دیگر به یادمان می‌آورد که انوار الهی همواره در گیتی جاری‌ست و از پسِ ناملایمات و خزان و زمستان، به لطف پروردگار، نعمت و آرامش خواهد روئید و جهان سراغازی دیگر را تجربه خواهد کرد.

سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، سالی ویژه برای «ستاره ایران» بود. تبعات منفی و محدودیت‌های ناشی از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه از یک سو و گستره‌ی رو به تزایدِ مخاطبان ستاره ایران در سراسر کشور و نیاز آنها به دریافت خدمات مختلف خودرویی از سوی دیگر، شرایطی را در سال 97 برای ستاره ایران رقم زد که فرآیندِ از پیش برنامه‌ریزی شده‌ی گسترش فعالیت‌های این شرکت را با مشکلاتی مواجه کرد. تأمینِ قطعاتِ اصل از منابع معتبر، همواره از مهمترین اصول ستاره ایران در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها بوده است؛ همچنین ارایه‌ی سرویس‌های مورد نیازِ خودروهای مرسدس بنز در نقاط مختلفِ کشور و تسهیل در دسترسی دارندگان این خودروها به خدمات مورد نیاز از دغدغه‌های مهم مدیران شرکت در سال 97 بوده‌اند.

با وجود کاستی‌ها و مشکلاتِ عدیده، سال 97 به لطف خداوند و همت مدیران و متخصصانِ ستاره ایران، سالی ارزشمند و موفق برای این شرکت بوده است. «گسترش شبکه‌ی نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران» از جمله برنامه‌های اجرا شده در این سال بود. به منظور تسهیل در دستیابی دارندگان خودروهای مرسدس بنز به خدمات شرکت ستاره ایران، پس از بررسیِ میزان پراکندگی این خودروها در سطح کشور، نمایندگی‌های جدیدی در چند استان تأسیس و راه‌اندازی شد. با افتتاح این نمایندگی‌ها، رکورد تعداد نمایندگی‌های شرکت در سطح کشور شکسته شده و از مرز 10 نمایندگی گذشت. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انشاءلله این روند در سال 98 نیز با افتتاح نمایندگی‌هایی در استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی و هرمزگان ادامه خواهد یافت.

توسعه‌ی دامنه‌ی خدمات و «ارایه‌ی خدمات متنوع خودرویی» از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سال 97 بوده است. از جمله خدماتِ ارایه شده‌ی جدید می‌توان به «ارایه‌ی خدمات سرویس در محل»، «خرید و فروش خودروهای کارکرده»، «ارایه‌ی خدمات گارانتی» و «ارایه‌ی خدمات امدادخودرو در سراسر کشور» اشاره کرد؛ اجرای این فعالیت‌ها از اوایل سال 97 آغاز شده و در ادامه با روندی رو به رشد و با شتاب و گستره‌ای روزافزون ادامه یافته است.

«تأمین و عرضه‌ی گسترده‌ی کالکشن‌های مرسدس بنز» در تهران و نمایندگی‌های ستاره ایران در سطح کشور از دیگر فعالیت‌های انجام شده در سال 97 بود. در حال حاضر انواع مختلفی از کالکشن‌ها و اکسسوری‌های اصل که مورد توجه و درخواستِ علاقمندانِ خودروهای مرسدس بنز بوده‌اند، در فروشگاه‌های شرکت ستاره ایران و در نمایندگی‌های این شرکت در نقاط مختلف کشور در حال ارایه هستند.

از دیگر فعالیت‌های انجام شده در سال 97 «تجهیز تعمیرگاه‌ها به تجهیزات و ماشین‌آلاتِ جدید و به‌روز دنیا» است. خرید دستگاه عیب‌یاب بورسکوپ، دستگاه تعویض لاستیک، و نرم‌افزارهای جدید تشخیص از جمله‌ی این امکاناتِ و تجهیزاتِ جدید در تعمیرگاه‌های ستاره ایران هستند.

گسترش خدمات خودرویی و تسهیل در دسترسی دارندگان خودروهای مرسدس بنز به خدمات شرکت ستاره ایران از رئوس مهم در تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ریزی فعالیت‌های این شرکت در سال 1398 هستند. گسترش دامنه‌ی جغرافیایی خدمات، ارایه‌ی خدمات متنوع، تأمین قطعات اصل از منابع معتبر و مطمئن، ارایه‌ی خدمات جدید مانند تیونینگ یا به‌روز کردن خودروها از نظر ظاهر و موتور، از جمله برنامه‌های شرکت در سال پیش رو هستند. در همین راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مشارکت با یک شرکت اروپایی برای ارایه‌ی خدمات تیونینگ در تهران و نمایندگی‌های ستاره ایران در سطح کشور پیش‌بینی شده است که انشاءلله در سال جدید به اجرا در خواهد آمد.

*   *   *

نوروز نماد تازگی و طراوت و نویدبخش مهر و رحمت الهی است. برای خوانندگان فهیم ماهنامه‌ی شرکت ستاره ایران در سالِ تازه، آرزوی نیکبختی و سعادت و سربلندی دارم و از خداوند متعال برای آنها سالی مملو از برکت و نیکویی آرزو می‌کنم.

غلامرضا رزازی

مدیر عامل شرکت ستاره ایران

پیام نوروزی مهندس رزازی، مدیر عامل شرکت ستاره ایران

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *