شرکت ستاره ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران

اخبار و رویدادها

مطالب مرتبط

مراسم اهدای جایزه‌ی جهانی لوروس

کانسپت EQT

حس آزادی با وی کلاس

جایزه مسابقه کاپ مرسدس بنز

قدرت بیشتر و آفرود ویژه برابوس برای کلاس G مرسدس بنز 2019

قدرت بیشتر و آفرود ویژه برابوس برای کلاس G مرسدس بنز 2019

برابوس پیشنهاد خود را برای کلاس G  مرسدس بنز نه تنها مخصوص به مجموعه آفرود ، بلکه به موازات آن، افزایش قدرت و بازده برای مدل G 350 d به 243 اسب بخار / 330 کیلووات و حداکثر گشتاور 660 نیوتن متر ( همان مدل G 400 d با افزایش قدرت اسب بخار).

  : ADVENTURE BRABUS نام مجموعه جاده ای آفرود اختصاصی برای همه مدل های مرسدس G کلاس فعلی است که توسط برابوس ارائه می گردد. برای بهینه سازی بیشتر قابلیت خارج از جاده ( آفرود) ، BRABUS WIDESTAR Breitversion چرخ های 20 اینچی Monoblock R را با لاستیک های مخصوص خارج از جاده 285/55آر20 ارائه می دهد. در مواقع اضطراری، نگهدارنده چرخ زاپاس با پوشش کربن با همان مشخصات برروی در پشت قرار گرفته است.

برای افزایش بیشتر عملکرد برابوس برروی سطوح ناهموار زمین، سیستم تعلیق بطور ویژه BRABUS ADVENTURE توسعه داده شده است. گزینه های دیگری که G-Model را برای سفرهای آفرود مناسب می کند شامل: وینچ در جلو و بادگیر بالای شیشه جلو می باشد که با چهار چراغ  LED اضافی خود در تاریکی باعث بهبود نورپردازی می شود. از دیگر ویژگی های مفید آن می توان به یک قفسه چمدان بزرگ و محکم که در کل سقف امتداد دارد ، و یک نردبان در عقب نیز اشاره کرد که این امر بارگیری و تخلیه را تسهیل می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *